12 lipca 2013

Safari nr 405 + trochę prywaty


Witajcie dziewczyny!!


Dziś przedstawiam Wam lakier, który otrzymałam na spotkaniu blogerek od Quiz, za co serdecznie dziękuję.


Kolor jest fantastyczny pastelowo różowy.


Lakier kosztuje około  zł a mimo to nie smuży i nie bombelkuje.


Do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy.







Moja ocena 5/5


Jak już wspomniałam podjęłam nowa prace, jest ciężko przede wszystkim dlatego że brakuje mi snu. 
Cały tydzień gdzieś latam coś załatwiam albo przychodzą koleżanki na paznokcie, wiec czasu dla mnie pozostaje niewiele. 
Czekają na mnie zobowiązania których się podjęłam. 
Już wkrótce ukarze się recenzja produktów NATURA SIBERICA, bądźcie czujne :) 


38 komentarzy:

  1. niby taki zwykły lakier a jak pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama byłam w szoku, tym bardziej ze cena jest nieprzyzwoicie niska :)

      Usuń
  2. już dawno nie kupowałam lakierów Safari

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lakiery Safari :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba też zacznę uwielbiać, bo ten mnie przekonał :)

      Usuń
  4. Kochana a gdzie to pracujesz? :)

    A lakier z tej firmy mam jeden - ciemny granatowy i niestety nie polubiliśmy się dziad mi paznokcie barwi ;/ Ale ten Twój kolor jest śliczny jasny więc może on dlatego nie barwi płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorek śliczny:) mam duzo lakierow z Quiz ale z tym kolorem się jeszcze nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolorek i pazurki :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny ! uwielbiam taki kolor na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolorek :)
    też lubie te lakiery :))

    a gdzie teraz pracujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały kolorek :) byłam ostatnio w sklepie, gdzie mają mnóstwo tych lakierów, ale niestety same jakies takie niefajne kolory były...

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny delikatny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kolorek i bardzo lubię tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ahh gratulacje z okazji nowej pracy! :)

    OdpowiedzUsuń