2 lipca 2013

Pomadka w płynie Paese - Manifesto


Dziś przedstawiam Wam recenzję pomadki w płynie Manifesto od Paese.


Produkt ten otrzymałam dzięki uprzejmości marki Paese na Spotkaniu Blogerek, za co serdecznie firmie dziękuję.

Powiem Wam szczerze że ostatnio przestałam być zwolennikiem błyszczyków itp. mazideł , ale Paese sprowadziło mnie na dobrą drogę :)


Jak widać aplikator wygląda jak w przypadku zwykłego błyszczyka.


Kolor ust po aplikacji wygląda zniewalająco. Ja uwielbiam żywe kolory na ustach, dlatego ten mnie w zupełności zadowala. Jest to kolor 906, a w opakowaniu znajduje się 6 ml wspaniałego kosmetyku.
Cena to około 15 zł.


Ma jednak też swoją wadę wdziera się w każdą szczelinę naskórka, więc przed aplikacją na w usta dobrze jest potraktować je konturówką lub odrobiną podkładu.


A czemu stwierdziłam że zaczęłam lubić na nowo tego typu kosmetyki? Bo ta pomadka w płynie ma tak przyjemną konsystencje ze nie skleja ust to dla mnie bardzo ważne, bo jak resztki naskórka się sklejają ze sobą to nie wygląda to zbyt estetycznie.  

A Wy skusiłybyście się na ten kosmetyk?








38 komentarzy:

  1. jaka mocna czerwień! piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam za mało odwagi na takie mocne czerwienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak kiedyś miałam ale teraz uwielbiam nasycone kolory. A niech się gapią!!

      Usuń
  3. Piękna czerwień :) Lubię produkty naszej polskiej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładniutka! skusiłabym się na więcej niż te dwie co mam, ale mam mnóstwo innych szminek, stop z kupowaniem ;) one kosztują regularnie koło 18zł, ale obecnie na stronie Paese jets na nie promocja i chyba są po 13 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez mam masę ale szminek i lakierów nigdy dość a cenę wyśrodkowałam bo znalazłam rożne :)

      Usuń
  5. nie ma takiej siły, która by mnie powstrzymała przed jej kupnem...moze inny odcień, ale na bank ją dorwę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też nie lubię błyszczyków, ale ten byłabym skłonna kupić, szczególnie ze względu na pigmentację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. łoo kolor cudny *.* podoba mi się bardzo :) ja też przestałam używać takich rzeczy bo moje włosy bardzo lubią kleić się do wszelkiego rodzaju błyszczyków ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam już te pomadki wcześniej... wygladaja ciekawie i daja bardzo ładne wykończenie... Dla mnie jednak nadawałby się jakis jaśniejszy odcień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są różne kolory, czego dusza pragnie :)

      Usuń
  9. Pracuję na tej firmie w salonie i jestem zadowolona bo też sobie zakupiłam pomadka w płynie warta polecenia jak i wszystkie kosmetyki firmy PAESE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuję się pod tym , jak do tej pory żaden kosmetyk firmy Paese mnie nie zawiódł, jedynie fakt że zmienili opakowanie mojego ulubionego podkładu.

      Usuń
  10. piekny kolor
    cos dla mnie!
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nudziaka i bardzo mi się podoba. Jeden z pierwszych nudziaków, który polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie mój kolorek :(

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny, soczysty kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna ma odcień to fakt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to jaki , ja tam jestem zakochana :)

      Usuń
  15. wspaniały :) idealnie trafia w moje gusta :D

    OdpowiedzUsuń