5 lipca 2013

Pierwsza współpraca - Natura Siberica


Dziś chciałam Was poinformować oficjalnie że podjęłam swoją pierwszą współpracę
Paczuszka dotarła do mnie już wczoraj a dziś przedstawiam Wam jej zawartość.


Otóż do testów otrzymałam Szampon neutralny do skóry wrażliwej,
oraz Balsam objętość i równowaga.
Produkty są oklejone takimi etykietami które wyczerpująco opisują kosmetyk.
Balsam.
I szampon.

Oczywiście nie mogłam wytrzymać i już pierwsze użycie przeszły, ale efekty opiszę Wam nieco później.






25 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki :) Zastanawiam się jak to jest, że różne firmy nawiązują współpracę z blogerami a totalnie nie mają nigdzie żadnej reklamy, że człowiek jak się po blogach nie obraca to by nie wiedział, że takie coś istnieje...

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sie wydaje że firmy zdają sobie sprawę z tego jak wielkie znaczenie ma opinia blogerek :)

      Usuń
  2. Gratulacje i fajne produkty dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje! z pewnością będą z Ciebie zadowoleni! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę i gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja Tobie tez mam czego zazdrościć ;)

      Usuń
  5. ale Ci fajnie :) uwielbiam szampony NS :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję współpracy i przyjemnych testów :)

    OdpowiedzUsuń