10 lipca 2013

Piasek Paese nr 326


Witajcie

Dziś prezentuję Wam piasek który o dziwo mnie nie rozczarował.
Jestem bardzo zadowolona zarówno z koloru jak i z "odczuć".
O co chodzi? Zapewne pamiętacie jak byłam rozczarowania piaskami z P2.
No wiec w tym przypadku jest zupełnie inaczej.


Przetrwałam w nim 4 dni i najchętniej chodziłabym kolejne 4 albo i dłużej.



Lakier trzyma się bez zarzutu nic się nie ściera, nie odpryskuje.


Spokojnie pokrywają dwie warstwy, ale ja zaaplikowałam 3 ot takie moje widzi mi się.


Jak już wspomniałam moje odczucia są jak najbardziej przyjemne, żadnego uczucia ciarek :)


Kolor również jest przepiękny taki w stylu sweet czyli coś dla mnie, nie mogę się na niego napatrzeć.


Moja siostra stwierdziła że tekstura wygląda jakby się zważył, no cóż nie wiedziała chyba o istnieniu piasków.

Pojemność: 9 ml
Cena : 15,90 zł


Jak dla mnie ocena to 5/5 


I jak Wam się podoba?



42 komentarze:

  1. W sumie łudząco podobny do piasku z Golden Rose;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wykluczam takiej możliwości, ale nie próbowałam jeszcze GR

      Usuń
  2. nie moge obok niego przejść obojętnie taki cudny jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj jest, nie sadziłam że ten piasek tak mnie zachwyci :)

      Usuń
  3. Niestety jak dla mnie ściera się :/ tzn chodzi mi o elementy piaski, bo kolor pozostaje bez zarzutu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zauważyłam tego, moze zalezy od paznokci

      Usuń
  4. Ostatnio kupiłam własnie piasek z Paese ale klasyczna czerwień. Wahałam się nad tym kolorem co Ty masz, ale ostatecznie stwierdziłam, że będę wierna czerwieniom. Raczej jestem zadowolona z jakości lakieru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie czerwień i piasek to złe połączenie

      Usuń
  5. Cudny kolorek!
    tylko zdziwiła mnie cena... u mnie sa po 9.30. niedługo będę kupować, więc na pewno skuszę się na 326 ;D

    zapraszam do siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolorek :D ja też mam swój piaskowy róż ale z Golden Rose :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo dobrego o nich słyszałam :)

      Usuń
  7. nawet nie wiedziałam,że Paese ma piaski :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się podoba bardzo;) lubie takie pastelowe jasne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pastele zawsze były i będą modne, przynajmniej tak mi się wydaje

      Usuń
  9. Mój czerwony z tej serii odpryskuje po kilku h ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dziwne u mnie wszystko gra, aż byłam w szoku

      Usuń
  10. świetny jest kolor tego piaska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak :) uwielbiam takie delikatne róże

      Usuń
  11. potwierdzam, lakier jest genialny, ja z nim chodziłam tydzień ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny kolorek :) ja dostałam taki... dla osoby starszej :D i wędruje w świat ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się kolor, jest taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda i dzięki temu pasuje do wszystkiego

      Usuń
  14. Takie wydanie pastelowego różu jestem w stanie przyjąć :D Pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeden z ładniejszych piasków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam upatrzony jedne piasek z Paese, ale kupię dopiero w sierpniu :) dobrze czytać pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci ze ja lubię wszystko z paese, jeszcze się na nich nie zawiodłam

      Usuń
  17. Tak średnio lubię te piaskowe lakiery, ale ten akurat jest ładny :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja tez nie przepadam, ale ten zmienił nieco moje zdanie o piaskach

      Usuń