22 lipca 2013

Perfect Show - czyli Gucci Guilty

Witajcie Kochane!

Dziś chciałam Wam przestawić mój ostatnio ulubiony zapach.
Kupiłam go za śmieszne pieniądze , a pachnie nieziemsko czyt. jak Gucci Guilty.
I tego tez zapachu jest to odpowiednik.


Buteleczka jest elegancka i masywna, a w dodatku mieści się w niej aż 100 ml zapachu!


Jak widać buteleczka jest utrzymana w podobnym stylu.


A tak zostało mi zapakowane to cudeńko :)


Zakupu dokonałam oczywiście w Drogerii Kashmir 
Wrocław, ul. M. Curie-Skłodowskiej 5/1b





12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To prawda dziewczyny się postarały

      Usuń
  2. Opakowanie wygląda świetnie :)
    Sam zapach również bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlatego muszę odwiedzić kaszmir jak wrócę do WRO :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś kupiłam niechcący podróbę Versace Bright Crystal (allegro ;x), a kiedy nabyłam prawdziwe to okazało się, że zdecydowanie wolałam zapach podróbki:P Nie ma po co wydawać pieniędzy, jeśli mamy płacić tylko za markę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no czasem tak jest ja kiedyś trafiłam na brzydką podróbkę, ale te moge spokojnie polecić

      Usuń
  5. buteleczka robi wrażenie:) niestety nie znam tego zapachu;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro nie znasz to mogę Ci powiedzieć, że jest piękny i kobiecy

      Usuń
  6. nie miałam styczności z tym zapachem ale opakowanie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no opakowanie to mi osobiście tak się podoba że nawet gdyby zapach był brzydki to bym kupiła , jak element wnetrza :D

      Usuń