15 lipca 2013

Paznokciowy Team - Wzorek nr 21


Witajcie Kochane!!

Dziś przedstawiam Wam kolejny wzorek do Paznokciowego Teamu, niestety w wyniku natłoku obowiązków i braku czasu, nie udało mi się go wykonać na czas. Przez co jestem zła sama na siebie, bo nie lubię nie wywiązywać się z terminów .

Wyżej widzicie wzór na podstawie którego miała być wykonana praca.
A to już moje wykonanie:









Do tego zdobienia użyłam innego wariantu kolorystycznego, chociażby dlatego że moje pazury są zbyt przebarwione. 
Kolor to nowość która kupiłam w Alle paznokcie czyli ntn nr 62. Wkrótce postaram się go Wam przybliżyć.

A na koniec bannerek :)






26 komentarzy:

  1. podobają mi się :-)
    chociaż sam wzorek tak sobie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ja wybierałam, więc wiesz ;)

      Usuń
    2. Dla mnie nawet wzorek jest ładny sam w sobie ale za krótkie pazury mam :P
      Twoje wykonanie również mi się podoba ;D
      Ja już nowy wzorek wybrałam jak coś, ale chyba tym razem nie czytałam Ci w myślach ;P wybrałam po wielu dylematach taki prosty :P

      Usuń
    3. Widziałam, no może nie czytałaś ale też fajny wybór :)

      Usuń
    4. wzorków nigdy mało jak znajdziesz jakies fajne to wysyłaj :)

      Usuń
    5. teraz nie mam za wiele czasu na szukanie :(

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. uff, już myślałam że wszyscy będę niezadowoleni

      Usuń
  3. Bardzo ładnie i bardzo precyzyjnie! Świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  4. znam ten wzór fajnie miałyście tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne urozmaicenie frencha ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się ten wzorek;]

    OdpowiedzUsuń
  7. french jest super, ale na ten różowy bym się nie zdecydowała :) nie mój kolor po prostu :)

    OdpowiedzUsuń