18 lipca 2013

Paris Memories nr 283


Witajcie!

Dziś chciałam Wam przedstawić kolor 283 z firmy Paris Memories.
Jest to pomarańczowo - perłowy kolor.   


Lakier zamknięty w dużej butli o pojemności 11 ml. Ten akurat kolor jest nieco wodnisty i trzeba jakiś trzech warstw by efekt był zadowalający. 


Cena jest przystępna bo to tylko 5,99 zł. 


Lakiery tej firmy są dostępne w drogerii Kashmir we Wrocławiu
przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 5/1b




Moja ocena to 4 na 5 
ale to tylko dlatego ze potrzeba tylu warstw
na szczęście inne kolory kryją przy drugiej warstwie .


A Wam jak podoba si ten kolor

15 komentarzy:

  1. nie moj kolor ;)
    milego dnia
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  2. E tam 3 warstwy? Ostatnio słyszałam, że dziewczyna musiała się namęczyć z dziesięcioma :D Także trzy da się jeszcze znieść dla takiego koloru. A tak w ogóle to ciekawe, czy i u mnie bym gdzieś znalazła tą firmę, muszę się przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no 10 to już przesada, trzy to zdecydowanie max

      Usuń
  3. 3 warstwy nie najgorzej, ale tez wolę jak starczają tylko dwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w zupełności rozumiem, ale jak nie ma co się lubi ...

      Usuń
  4. ciekawy odcień pomarańczowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak sądzę , stad też decyzja o zakupie :)

      Usuń
  5. nie przepadam za takim wykończeniem, a pomarańczy sie trochę boję na paznokciach - chyba po prostu moje dłonie niekorzystnie wypadają w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda że Cię nie przekonałam do tego koloru, ale szanuje Twoje zdanie :)

      Usuń
  6. Kolorek nie w moim typie, ale trzeba przyznać, że na Twoich pazurkach wygląda fenomenalnie :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  7. o jak Ci pazurki urosły :) cudnie

    OdpowiedzUsuń