2 lipca 2013

P2 - Sand Style - 050 confidential


Witajcie!

Dziś długo wyczekiwany przez Was post o piaskach.

Lakier wygrałam w rozdaniu u Kulki, za co serdecznie dziękuję.
Sama byłam zniecierpliwiona i chciałam jak najszybciej wypróbować lakiery.
Zobaczcie co z tego wyszło...



Zacznę może od plusów:
- aplikacja rewelacja
- wykończenie - piaskowe oczywiście
- krycie - 2 warstwy
- cena - 2 euro czyli jakieś 8 zł
- buteleczka , jest bardzo elegancka i duża bo to aż 11 ml
- nakrętka jest matowa co ułatwia zarówno odkręcanie jak i aplikację
- pędzelek tez na plus , ułatwia aplikację
- nie haczy np nie zaciąga rajstop
- wysychanie - w ułamku sekundy , chociaż potem i tak chwilkę trzeba uważać żeby go nie zedrzeć







A teraz minusy:
- trwałość - ledwo przetrwał weekend , zaczęły pojawiać się odpryski i ścierał się
- dostępność - nie można go kupić w ogólnodostępnych drogeriach
- wykończenie , owszem było już w plusach ale to że ładnie wygląda nijak się ma do funkcjonalności,
ja jestem z tych którzy mają nerwicę natręctw i nie lubię mieć suchych rak bo wtedy się robię kaleka,
z chropowatymi piaskowymi lakierami jest podobnie. Nawet pomalowanie top coatem nic nie dało, lakier wchłonął się a chropowatość została. Nie mogłam nic zrobić , wciąż zaciskałam ręce w pięści i przechodziły mi ciarki.
- zmywanie - to też niezła katorga, ale to chyba nikogo nie dziwi






Mam jeszcze dwa kolorki, których jeszcze nie testowałam i nie wiem czy się odważę.
Myślę czy by nie oddać tych lakierów, wiem że niektóre dziewczyny żałowały że nie wygrały zamiast mnie.
Albo może jeszcze troszkę poleżą w mojej szafeczce i poczekają na swoją kolej :) Zobaczymy.

Moja ocena 3/5





16 komentarzy:

  1. cudowny jest sam ostatnio kupiłam piasek z GR i jestem zafascynowana tym rodzajem lakierów na żywo jeszcze lepiej niż na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja jeszcze GR nie używałam, może by mnie bardziej przekonał

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. no to w przeciwieństwie do mnie :)

      Usuń
  3. A ja bym z chęcią wypróbowała piaskowe lakiery bo jeszcze nie miałam okazji ten przez Cb. pokazany ma piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widze, ze chyba nie podpasowała Ci ta faktura na paznokciach :) ja tak mam z ozdobami 3D - nie cierpię jak coś tak odstaje ;) chociaż kolor tego pisaku jest niezaprzeczalnie piękny, moje serce jednak piaski podbiły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu to prawda, może sie kiedyś do nich przekonam ale szczerze w to wątpię :(

      Usuń
  5. mimo minusów - nadal mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. kolor tak, ale zeby jeszcze mnie tak nie denerwował

      Usuń