18 lipca 2013

Odświeżanie szafy - czyli moje wielkie zakupy

Dziś chciałam się Wam pochwalić moimi nowościami w szafie.
Wreszcie udało mi się zrobić upragnione duuuże zakupy.
Moja szafa jak dotąd wołała o pomstę do nieba. Wszystko było sprane z chodzone i nic nie leżało dobrze, no może by się znalazło kilka rzeczy ale jakoś trudno było mi skomponować fajne zestawy. 
Wreszcie coś się zmieniło. 
I tak w mojej szafie zamieszkały następujące wdzianka.


Oto sukienka, muszę przyznać, że moja ulubiona, leży jak ulał, a kosztowała ok. 50 zł


Kolejne wdzianko to sweterko-narzutka, 
bardzo fajne ubranko na chłodniejsze letnie wieczory cena ok. 30 zł


Tę bluzkę już pewnie widziałyście , przy okazji spotkania blogerek :)
cena ok. 60 zł


Bluzka, którą pokochałam jest zwiewna , w sam raz na upały :) ok 30 zł


Spódniczka - zafascynował mnie jej krój dlatego ją kupiłam i kolor tez ładny :)
cena (nie pamiętam) 30 - 50 zł


Bluzkę i spódnice, często noszę razem :)


I na koniec sukienka , która będzie miała już zawsze dla mnie wartość sentymentalną, bo byłam w niej ubrana podczas zaręczyn :)
Kosztowała ok 50 zł


Skoro już wspomniałam o tym wydarzeniu, wypada się pochwalić również biżuterią ;)

Oczywiście to nie koniec moich zakupów, wciąż kupuję coś nowego póki mam możliwość, bo jak znam siebie to niebawem wyskoczą jakieś nieprzewidziane wydatki. Ale postanowiłam zmniejszyć ilość kupowanych butów , na razie daje rade :)

A powyższe ubrania zakupiłam tutaj:

41 komentarzy:

  1. gratulacje kochana!;))

    aa ubrania sliczne, bardzo podobaja mi sie sukienki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      Nie dziwię się, ja tez byłam zachwycona :)

      Usuń
  2. Gratuluję! Piękny pierścionek :)

    Sukienki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ciesze się że Ci się podoba :)

      Usuń
  3. Gratulacje :)

    A ubranka naprawdę ładne,sama bym je przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ubrania szczególnie podoba mi się bliuzka w kwiaty :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje!! :)

    Ta pierwsza sukienka jest obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Trudno mi się z Tobą nie zgodzić, jak tylko ją zobaczyłam od razu chapnęłam, to jedna z tych rzeczy co by się kupiło ten sam krój w rożnych wariantach kolorystycznych :)

      Usuń
  6. chciałam pisać że piękne sukienki, ale ten pierścionek...przepiękny :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny pierścionek - gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tez mi się podoba :D

      Usuń
  8. gratuluję serdecznie! pierscionek cudownie wyglada

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! :* A sukienki są śliczne :) A pierścionek, ehh chciałabym taki dostać ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to goń swego, a nuż dostaniesz :)

      Usuń
  10. świetne ciuszki :D spódniczka ma cudowny kolorek :-)

    gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to prawda też się zachwycam :)

      Usuń
  11. Gratuluje kochana ;**

    I mi przydały sie zakupy i właśnie w sierpniu planuję bo moja szafa też woła o pomstę do nieba ciągle te same zestawy praktycznie ;/ Ale wczoraj kupiłam sobie też bardzo fajny żakiet o którym marzyłam z podwijanymi rękawami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja tez musze sobie żakiecik zakupić ;)

      Usuń
  12. Sukienka pierwsza faktycznie super i spódnica urocza

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje zareczyn!
    pierwsza sukienka podoba mi sie najbardziej
    x x x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)

      Ciesze się że Ci się podoba :)

      Usuń
  14. pierwsza sukienka jest niesamowita! :) a pierścionek - cudo :) gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak sądzę :)

      A co do pierścionka to dziękuję :)

      Usuń
  15. śliczna pierwsza sukieneczka :) no i gratulacje z okazji zaręczyn :) piękny pierścionek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że Ci się podobaja i dziękuję :)

      Usuń
  16. po 1 gratuluję :* a po 2 - cudowne ciuszki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) fajnie że się podobają :)

      Usuń
  17. Gratulacje! Po cichu zazdroszczę i życzę pięknego ślubu <3
    A ta pierwsza sukienka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekałam na to 4 lata i wreszcie się doczekałam , przyjdzie czas i na Ciebie :)

      Usuń
  18. Gratulację;)

    Pierwsza sukienka jest świetna..

    OdpowiedzUsuń