4 lipca 2013

Moje włosy zostały okiełznane , czyli jak Subrina ma dobry wpływ na mój fryz


Witajcie!

Dziś chciałam Was zapoznać z moją recenzją odnośnie kosmetyków Subriny.
Otóż moje włosy nie raz dawały mi się we znaki, puszyły się u dołu a przetłuszczały u nasady.


Z pomocą przyszło mi serum dwufazowe Dream Shine HAIR CODE.
Jak na taka dwu fazowość przysłało preparat trzeba przed użyciem wstrząsnąć. 


Widzicie efekt.


Preparat dozuje się bardzo sprytnym aplikatorem w postaci dzióbka.
Już jedna aplikacja wystarcza na całe włosy,  a wygląda to tak:


Oczywiście jest i przykrycie, w postaci przeźroczystej.


Ja produkt ten nakładam na osuszone ręcznikiem włosy, uprzednio rozcierając go w rękach, 
ale oczywiście można tez aplikować na wysuszone włosy.

Serum jest zarówno nabłyszczające, wygładzające, zapobiegające splątywaniu włosów i ich elektryzowaniu się. Zapach również jest przyjemny.

Pojemność to 100 ml, ale jest dość wydajny.
Cena ok. 40 zł spory wydatek ale wart swojej ceny. Jak większość porządnych produktów do stylizacji włosów , tak i ten swoje musi kosztować.


Kolejny produkt , również od Subriny to nabłyszczacz Shine Agent HAIR CODE.
Oprócz tego ze jest nabłyszczaczem , również utrwala fryzurę.

Receptura moim zdaniem jest tak sprytnie opracowana że nawet jeśli się rozpędzę i zaaplikuje za dużo, moje włosy nie wyglądają na przetłuszczone, a przede wszystkim nie sklejają się.

Jest to aerozol , więc ma tez stosowny dozownik:

Nakrętka jest nieco przymglona zamykana na zasadzie "klik"

Kosmetyk jest naprawdę lekki, nie obciąża włosów, 
a po jego użyciu ma się wrażenie jakby wyszło się od fryzjera.
Pojemność to 150 ml. Cena to ok. 49 zł tak spore, ale uwierzcie mi że warto.

Ja osobiście dostałam w.w. kosmetyki na spotkaniu blogerek, za co serdecznie dziękuje marce Subrina.
Jednak jeśli w przyszłości wyczerpią mi się te produkty, wiem ze skusze się na nie pomimo ich wysokiej ceny. Produkty stosowałam tylko i wyłącznie razem , nigdy osobno, więc nie wiem czy działają równie skutecznie w pojedynkę ale sadze że tak.

Jestem bardzo zadowolona ze skuteczności tych produktów i z czystym sercem mogę je Wam polecić.
Moje włosy zostały wreszcie okiełznane i to bez użycia prostownicy, która koniec końców niszczyła mi włosy.

Moja ocena ? Silne 5/5

18 komentarzy:

  1. Może kiedyś spróbuję.

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/ Ja oczywiście pozostaję na dłużej i obserwuję blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam ich ale być może spróbuję choć ta cena trochę wysoka ale jak polecasz to może się skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ale jak już wspomniałam warte swojej ceny

      Usuń
  3. a ja się ich boję przez alkohol wysoko w składzie :( zapuszczam włosy, więc przesusz nie jest mile widziany :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tam podpasowały, może też ze względu na to że mam przetłuszczające się włosy.

      Usuń
  4. Właśnie się nosiłam z zamiarem zrobienia im recenzji :)

    Nigdy jakoś nie ciągnęły mnie kosmetyki tego typu, ale też zauważyłam po nich fajny efekt :) Tylko ten alkohol właśnie trochę zniechęca. Może jak się nie będzie używać codziennie, to nie zaszkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz ubiegłam Cię :) Dokładnie tak jak mówisz przecież tego nie używa się codziennie, ja tak mniej więcej 1-2 razy w tygodniu, a nie widzę żeby alkohol w jakiś sposób zaszkodził moim włosom :)

      Usuń
  5. szczerze mówiąc nigdy o tych kosmetykach nie słyszałam, ale mnie mocno zaciekawiłas:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A wiesz zapomniałam Ci dodać, jak grzebałam w szablonach i zmieniałam na swoim blogu, to w pewnym momencie tez mi wylączyło możliwość odpowiadania w komentarzach, ale weszłam znowu w edycję szablonu i kliknęłam 'przywróć domyślne szablony widżetów' a potem zaznaczyłam wszystkie.

    Możesz sprobowac, moze u Ciebie też zadziała, tylko lepiej najpierw zanim coś takiego zrobisz, kliknij sobie 'zapisz szablon' bo nie wiadomo czy coś się nie rozjedzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie zadziałało u mnie, ale dzięki Bogu jest forum które pomaga bloggerom i teraz nadrabiam komentarze :)

      Usuń
  7. ja mam full kosmetyków do włosów i ciągle próbuję nowych :) może jak skończą mi się obecne to skuszę się na ten - bo nie słyszałam o nich wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałoby się takie cudo;) Może i u mnie coś by zdziałało;)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo pierwszy raz czytam o tych kosmetykach

    OdpowiedzUsuń