7 lipca 2013

Make up po raz pierwszy

Hej Dziewczyny!

Pewnie jesteście w szoku i w sumie Wam się nie dziwię, bo ja też, że po raz pierwszy pokazuje Wam swój makijaż w pełnej krasie.
Coś mnie ostatnio wzięło i sobie pomyślałam , a co mi tam pokażę się :P

A oto efekty:

A do makijażu użyłam:
- Podkład Paese
- Puder i bronzer Vipera
- Róż Sephora
- Błyszczyk Rimmel
- Kredka na linie wodną Vipera
- Powieki, Paleta Manly
- Brwi, Cień do powiek trio Paese
- Kreski, eyeliner Essence
- Baza do powiek Kobo

Profesjonalistki pewnie zobaczą sporo wad ale ja jestem zadowolona, 
podobam się sobie a to najważniejsze, a że trening czyni mistrza ...

... to pokażę Wam zbliżenie :) 

I jak podoba się Wam?
Chciałybyście więcej tego typu notek?

30 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż, co to za błyszczyk z Rimmela? Ma świetny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, a błyszczyk to Apocalips nr 501 stellar

      Usuń
  2. Naprawdę nie jest zły ten make up :)) Cienie ładnie porozcierane na ganicy kolorów :)) Dałaś radę :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kreski i wyszło super :) achhh ale masz piękny kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie zmalowany :)
    najbardziej podziwiam twoije oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taaak chcemy więcej takich notek i uśmiechniętej Ani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no więc się postaram o więcej :)

      Usuń
  6. Piękny makijaż, choć ja bym zmieniła szminkę, jest wg mnie ciut zbyt ostra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodziewałam się takiej opinii, na początku miała być nude ale jednak zdecydowałam się na tą :)

      Usuń
  7. Ale piękny kochana :* I pięknie Ci w fiolecie :) Zdecydownie więcej takich notek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę się z tobą nie zgodzić, fiolet to kolor który najbardziej mi pasuje

      Usuń
  8. fajne są notki z makijażem:) oczy pięknie Ci wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super. a jakie ładne kreseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja także zmieniłabym kolor ust do takiego mani oczu :)
    ale oprócz tego bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak już wspomniałam wiedziałam ze będzie taka opinia ;) ale dzięki

      Usuń
  11. Piękny :D czemu się tak na spotkanie nie pomalowałaś? :D
    A ja bym jeszcze trochę w górę te kreski wyciągnęła bo wydaje mi się zbyt płaska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pomalowałam się tak bo nie zdążyłam :) a co do kresek wiem ze nie sa perfekcyjne, wciąż z nimi walczę :)

      Usuń
  12. Jak pięknie! Zdolniacha!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. pasują Ci takie kolorki, pięknie!

    OdpowiedzUsuń