1 lipca 2013

Kashmir - wędrowanie po sklepach cz.2 "Lakierove Love"

"Lakierove Love"

Tak nazwałam ten post bo inaczej tego nazwać nie można.


Jak już wczoraj Wam wspomniałam byłam w Drogerii Kashmir i podziwiałam jej zawartość.
Oczywiście szafa przy której najwięcej czasu spędziłam to ta z lakierami.

Paris Memories - bo tak nazywa się ta firma oferuje nam olbrzymią game fantastycznych kolorów lakierów!
Firma ta pochodzi z Dubaju, ale jest warta zainteresowania.
Lakiery kosztują niecałe 6 zł .

A teraz przybliżę Wam kolory :)






Trudno się zdecydować gdy stoją na szafie dlatego zrobiłam demolkę i obfociłam je w innym miejscu, przy okazji wybierając te kolory które mnie najbardziej interesują.






Mi najbardziej spodobały się te ostatnie więc zróbmy jeszcze większe zbliżenie na nie :)







I jeszcze kilka kolorków:






Ten ostatni jest identyczny jak w Catrice tylko cena 3 razy niższa :)
W ogóle moim zdaniem uderzające podobieństwo do Catrice i limitek Essence

Całe szczęście że tego dnia miałam przy sobie mało gotówki bo by się chyba skończyło debetem na koncie, ale wrócę tam i wykupie cały sklep :D

I jak zachęciłam Was do zakupów? 

38 komentarzy:

  1. Ale śliczne! Buteleczkami przypomina Catrice.

    OdpowiedzUsuń
  2. to się nazywa wybór lakierów ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słusznie , ja się czułam tam jak w raju :)

      Usuń
  3. oj zachęciłaś!! jak tam będę to napewno wpadnę do kashmiru!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne koniecznie musisz wstąpić :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. to prawda, a weź wybierz który, spory kłopot :D

      Usuń
  5. zachęciłaś to mało powiedziane :D
    piękne lakiery - tyleee kolorków świetnych

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka półka to marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, ja bym chyba z tego sklepu już nie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o ja te przedostatnie mi się podobają jak pastele czy neonki są piękne :) zazdroszczę :) i czekam na ich recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakbym tam wpadła to wydałabym chyb wszystko, co znalazłabym w portfelu.. :D Swoja drogą, muszę tam któregoś dnia zajść, bo już wypatrzyłam kilka kolorów dla mnie..;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że nikt nie miał by nic przeciwko :)

      Usuń
  10. kolory bardzo ładnie się prezentują :)
    Zapraszam do mnie: www.aneczka84.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne *.* ja w poprzednim miesiącu przesadziłam z zakupami, musze dać sobie bana a Ty tak tu kusisz! :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. ciesze się że Ci się aż tak podoba :)

      Usuń
  13. Ale wybór, można dostać oczopląsu. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko! Już wiem, gdzie chcę zamieszkać :) Ale raj :D Kolory lakierów boskie.
    Przy okazji zapraszam na rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda kolory fantastyczne, ale żeby od razu tam mieszkać? ;)

      Usuń
  15. Wszyscy zrwacają uwage na produkty a ja na twoje piękne pazurki ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje pazurki już były na blogu :)

      Usuń