11 lipca 2013

Brit Pop od Rimmel


Witajcie !

Dziś szybka recenzja.
Kolor jest fantastyczny, taki idealny niebieski lekko wpadający w turkus.
Najlepsze jest to że dopiero ostatnio zauważyłam że jego nazwa to 713 BRITPOP.
Nie wiem czy znana wszystkim Britney Spears lubi ten kolor, ale ja tak :)







Lakier ma fantastyczna stylowa butelkę i jeszcze bardziej fantastyczny pędzelek, 
który ułatwia perfekcyjna aplikacje.
Do idealnego krycia wystarczy jedna warstwa ale ja mimo wszystko użyłam dwie.


Moja ocena to 5/5

48 komentarzy:

  1. śliczny kolorek



    zapraszam n akonkurs

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie jednowarstwowe lakiery. kolor świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, bo to spora oszczędność czasu

      Usuń
  3. Na takich ładnych paznokciach to każdy kolor dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię gdy wystarcza jedna, maksymalnie dwie warstwy by tak ładnie pokryć płytkę paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziwię Ci się, to spora oszczędność czasu

      Usuń
  5. kolor jest cudowny
    mam dwa lakiery z tej serii I oba ocenie 5/5 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no warte tej oceny, ja malowałam tym a moja Mamuśka ma czerwony tez jest swietny

      Usuń
  6. Bardzo ładny kolorek i śliczne Twoje pazurki :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten kolorek,nawet bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda ze zdjęcia pędzelka nie dałas ale i tak jest piękny - kolor ma cudowny i jak jedna warstwa wystarcza to jak dla mnie ideał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie dałam jakoś nie pomyślałam

      Usuń
  9. bardzo podoba mi sie ten kolor;) idealny na lato

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne mają nazwy dla lakierów :P Ładnie się prezentuje, choć ten kolor już mi się nie podoba, dawniej miałam pełno takich bluzek :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ohoh ja też baaardzo lubię ten kolor ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie, w sensie że bardzo mi się podoba :D ja generalnie uwielbiam wszystkie odcienie niebieskiego na paznokciach :)

      Usuń
    2. tez kiedyś uwielbiałam niebieskie kolorki

      Usuń
  12. Ładny ale mam już chyba dość niebieskich odcieni w moim lakierowym pudle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, ale lakierów nigdy dość :)

      Usuń
  13. ale ładnie i równiutko pomalowałaś paznokcie :)
    a kolor rzeczywiście bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starałam się, choć nie było to łatwe bo trafił mi się dziwny pedzelek

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Nie możlise wszystkie dostałysmy takie same

      Usuń
  15. Wow, niesamowity jest ten kolor! Stosowałaś jakiś nabłyszczacz? Super wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie stosowałam, on sam z siebie jest taki błyszczący :)

      Usuń
  16. Ja tak samo jak Króliczek rzuciłam go sobie na stópki ;p kolor piękny, ale w pierwszy dzień noszenia go jakoś nie mogłam przywyknąć ;p myślę, że następnym razem jednak wyląduję na dłoniach i będzie git :) a pędzelek jest czadowy w nim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak pędzelek rewelacja, przez to nawet myślałam czy nie kupić wszystkich kolorów :D

      Usuń