17 lipca 2013

Balsam do włosów przetłuszczających się "Objętość i równowaga" - Natura Siberica





Witajcie!

Dziś kolejna recenzja, tym razem balsamu do włosów przetłuszczających się 
" Objętość i równowaga" od NATURA SIBERICA.

Chyba pierwszy raz zdarza mi się taka sytuacja że mam szampon i balsam z jednej serii , firmy.
W tym przypadku tak się złożyło że mam obydwa produkty, ale dziś mowa o balsamie.

Od producenta:

Balsam do włosów  przetłuszczających się, na bazie naturalnych organicznych ekstraktów z kosolimby i maliny arktycznej. Ekstrakty kosolimby zawierają aminokwasy, które odbudowują naturalną strukturę zniszczonych włosów, oraz nadają naturalną objętość i puszystość.
 Malina arktyczna jest pięć razy bogatsza w witaminę C niż zwykła malina. W zestawieniu z kosolimbą ekstrakt maliny arktycznej jest niezastąpiony do pielęgnacji włosów przetłuszczających się, ponieważ przywraca równowagę skóry głowy, bardzo skutecznie odżywia, nawilża i chroni skórę i włosy w ciągu dnia.

Balsam ma bardzo przyjemny kremowy zapach i taką samą konsystencję:


Odżywka ułatwia rozczesywanie włosów, a te stają się gładkie i błyszczące.

Pojemność to 400 ml czyli tyle samo co w przypadku szamponu.
Kosztuje 19,90 zł.


Skład INCI: Aqua, Behentrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydrolyzed Wheat Protein, Pinus Pumila Extract, Rubus Arcticus Extract, Urctica Dioica Extract, Calendula Officinalis Extract, Plantago Nivalis Extract, Chamomilla Recutita Extract, Borago Officinalis Seed Oil, Sphagnum Cuspidatum, Hydrolyzed Vegetable Protein, Pyridoxine HCI, Citric Acid, Parfum, Kathon.

Produkt zawiera:
- Kosolimba
 - Malina arktyczna 
- Pokrzywa zwyczajna
- Nagietek lekarski
- Rumianek pospolity 
- Nasiona ogórecznika lekarskiego 
- Torfowiec spiczasto listny
 - Białka roślinne
- Proteiny pszenicy 
-  Witamina B6


Balsam ma stylowa buteleczkę, z resztą tak jak szampon. Konsystencja jest treściwa, więc nie spływa z włosów. Jestem bardzo z niego zadowolona bo czuję jak włosy zmieniają swoją kondycję na lepszą. Producent zaleca pozostawienie balsamu na włosach przez 1-2 minuty, ale ja zwykle trzymam krócej, a mimo to działa. Po wysuszeniu włosy pięknie się błyszczą, a oprócz tego włosy nie są obciążone i mam wrażenie że znacznie dłużej się nie przetłuszczają.

Oczywiście mogę go Wam polecić z czystym sercem,
 ilość naturalnych składników sprawia że moja ocena to 5/5


A produkt  możecie znaleźć na stronie:






14 komentarzy:

  1. papularna ostatnio seria akurat dla moich włosów

    OdpowiedzUsuń
  2. mam w planach coś z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta firma mnie jakoś nie pociaga:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to się dziwię, ja się zakochałam i planuje większe zakupy z mamuśką :)

      Usuń
  4. Bardzo kusi, oj bardzo :D marzy mi się jakieś cacko do włosów z tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie są drogie, więc warto nabyć :)

      Usuń
  5. szampon nie dla mnie, bo moje włosy wyjątkowo długo zachowują świeżość, ale polecę go cioci, która walczy z tym problemem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to zazdroszczę Ci , ja mam niestety takie a nie inne włosy.

      Usuń