3 lipca 2013

Apple - Owocowy projekt - Tydzień 5


Witajcie :)

Dziś przychodzę do Was z kolejnym wzorkiem do Owocowego projektu.


Jak się zapewne domyślacie natknęła mnie do tego marka Apple.


Chciałam zrobić coś oryginalnego, bo na wygraną nie liczę tylko na świetną zabawę.


Większość dziewczyn malowała pazurki w jabłka małe, duże, czerwone, zielone, pokrojone albo podgryzione przez robaczki np Anitka


A ja wymyśliłam takie kolorowe jabłuszko , nie nadgryzione jak u kultowej marki Apple :)


Za tło posłyzyła mi moja podłokietnikowa podusia,


bo niestety tło jabłuszkowe mi nie odpowiadało.



Jak Wam się podoba? Dałam rade ? :)




30 komentarzy:

  1. Ale świetne kolorowe jabłuszka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dałas dałaś :D Jak zwykle piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super coś innego :) mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tam własnie taki był cel, ciesze się że Ci się podoba :)

      Usuń
  4. Cześć.
    Serdecznie zapraszam do brania udziału w konkursie na moim blogu - http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/p/konkurs-wygraj-kolczyki-czesc.html
    Do wygrania 3 pary kolczyków, są bardzo duże szanse.
    Pozdrawiam. : ))

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysłowo! mega :) takich jabłuszek jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie! Mega pomysłowo;D

    OdpowiedzUsuń
  7. prześwietnie :) zdobienie idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, jak kolory to na lato, ale jak dla mnie to i na zime sie nada :D

      Usuń
  8. o a ja też apple zrobiłam ;] ale nieco inne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne :) i pewno pracochłonne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba staranne wykonanie :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń