7 czerwca 2013

Zielony TNT nr 96 od Allepaznokcie - KOLOROWE LATO na paznokciach


Dziś kolejny kolor do Akcji Maliny
KOLOROWE LATO na paznokciach



Lakier ten to taki niezdefiniowany kolor , trochę turkus trochę zieleń.


Tak jak producent obiecuje jest szybkoschnący i można dzięki temu bardzo szybko nakładać drugą warstwę.


Cena to niecałe 3 zł myślę że warto, ja uwielbiam te lakiery głównie ze względu na ich cenę i ilość kolorów do wyboru.


Oczywiście cenię sobie droższe lakiery , ale zważywszy na to ze średnio co drugi dzień zmieniam kolor lakieru to jego trwałość jest dla mnie zadowalająca. 


Buteleczka prezentuje się następująco:


Sądzę że każdy może być zadowolony również tym ze lakier pięknie się błyszczy :)


A co Wy o nim sądzicie? Nadaje się na lato?

Zapraszam również na moje rozdanie:




19 komentarzy:

  1. ciekawa zieleń, jasne że nadaje się na lato!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa zieleń, choć osobiście wolę czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ba czerwienie to królowe lakierów :)

      Usuń
  3. U mnie dziś identyczny kolorek ale od Essence :P

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny kolor i śliczne zadbane paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się o nie dbać :)

      Usuń
  5. Ładny kolorek;) Przypominami troszeczkę mój z Manhattanu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba wiem o którym mówisz bo sama tez go mam , ale moim zdaniem tamten jest zdecydowanie bardziej turkusowy

      Usuń
  6. mam podobny z GR i Marizy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor :D lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń