1 czerwca 2013

Ziaja - Krem na dzień i na noc z bio olejkiem z awokado




Przedstawiam Wam recenzje kremu z Ziaji na dzień i na noc z bio Olejkiem z Avokado.

Skład:


Od producenta:


Zapach awokado to nie jest jeden z moich ulubionych zapachów, ale ten jest dość subtelny więc mi nie przeszkadza.

Krem bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu na skórze.

Cena kremu również jest przystępna , krem kosztuje 8 zł w cenie regularnej, ja dałam około 5 zł.
Opakowanie również jest duże , bo to aż 75 ml.


Krem jest zabezpieczony folią, co moim zdaniem jest dużym plusem.

Krem jest bardzo fajny jeśli chodzi o konsystencję jest bardzo treściwy i już pierwsza aplikacja daje uczucie nawilżenia skóry, co dla mnie jest bardzo ważne, a co też jest istotne poprawia bardzo szybko kondycję skóry, przykład? 
Miałam pod łukiem brwiowym kawałek skóry który okrutnie się łuszczył , nałożyłam grubszą warstwę kremu a rano problem znikł. Teraz nie ma żadnego łuszczenia, myślę że nadałby się tez na nosek po intensywnym katarze.


Podstawowa wada tego kremu to brak filtrów więc na pewno nie będzie się nadawał na mocne słoneczko.

Z czystym sercem mogę wam go polecić.

Zapraszam do polubienia mojego Funpage:

16 komentarzy:

  1. Ostatnio na mojej twarzy kremy ziaja nie spisują się :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Duuużo dobrego słyszałam o tych kremach ziaji...
    Ten akurat niestety nie jest dla mnie i chyba wciąż z tej serii nie ma nic dla cery tłustej..nad czym ubolewam :((

    Buziaki z 3city :**

    XO XO XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam skórę mieszaną , a mimo to go stosuje bo bardzo nawilża

      Usuń
  3. znam ten krem
    swietny pod makijaz
    super szybko sie wchlania
    niska cena i duza pojemnosc
    <3 ziaje x

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo dobrego słyszałam o kremikach ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi rewelacyjnie, ja często mam problem z łuszczącą się skórą w okolicach brwi, będę o nim pamiętać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety też, ale teraz już się nie boje :)

      Usuń
  6. niestety parafina na moją twarz się nie nadaje :(

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kremy z ziaji, jednak tego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  8. o proszę, ja się męczę z suchym pozdzieranym nosem przez katar sienny :) nigdy nie miałam kremu do twarzy z ziaji, ale skoro tak zachwalasz to musze wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście że zachwalam i polecam :)

      Usuń
  9. Wszystkie kosmetyki próbowałam od zjaji, ale kremu do twarzy jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam krem już nie raz i byłam zadowolona:) obserwuję:) zapraszam równiez do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie bardzo ciekawy kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana mi tez wzorek okropnie się spodobał dlatego go wybrałam ale miałam dylemat między 2 innymi ;DD I nawet już go zmalowałam wyszedł mi dość średnia ani źle ani super dobrze - róż mi słabo kryje :P
    A koturny tez mam jedne :P

    OdpowiedzUsuń