20 czerwca 2013

Wzorek nr 18 do Paznokciowego Team`u + krok po kroku




Chciałam Wam zaprezentować moje zdobienie które wykonałam specjalnie do Paznokciowego Teamu


Mowa tu o uroczych króliczkach, już kilka dni temu mogłyście zobaczyć przedsmak na moim FB:


Z racji tego że wzorek jest dość zabawny i można rzec nawet dziecinny, pozwoliłam sobie na tło dodać miniaturową lalkę :)

A to już wzór:

Nie wiem czy udało mi się umiejętnie to odwzorować , oceńcie same :)





I na koniec jeszcze stepik, dla mnie była to banalna sprawa ale gdyby ktoś miał z tym jednak problem to myślę że ułatwię sprawę :

i jeszcze mały przedsmak tego co nas czeka na spotkaniu blogerek :)


Dla Was czytelniczek naszych blogów (mojego, Asi i Dominiki) mamy niespodziankę, ale o tym wkrótce.






31 komentarzy:

  1. wyszły Ci króliczki! piękne! :) ja niedawno byłam na spotkaniu blogerek i bardzo miło wspominam :) udanej zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam nadzieje też miło wspominać :)

      Usuń
  2. śliczna usagi i uszka malutkie takie słodziutkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem co to sa usagi ale dzięki :)

      Usuń
  3. slodkie pazurki :)
    udanego spotkania ;) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ;)
    No tak już w sobotę wasze spotkanie - bawcie się dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pazurki...

    My jeszcze ani razu na żadnym spotkaniu nie byłyśmy!!!

    Trzeba to zmienić :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym takich paznokci w życiu nie umiała zrobić ;( wielkie brawa dla Ciebie za to!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochane!:D I świetnie Ci wyszły;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mojemu siostrzeńcowi też się podobają

      Usuń
  8. Świetnie Ci to wyszło :D Nawet lepiej niż w oryginale wygląda bo masz dłuższe paznokcie :)
    AAA sobota coraz bliżej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to prawda już się nie mogę doczekać soboty :)

      Usuń
  9. jeju strasznie podoba mi sie ten wzór i kradnę go sobie do katalogu 'inspiracje' :D
    ahh żałuję, że mieszkam tak daleko od Wrocławia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o fajnie :) milo mi , wyjątkowo pozwalam na taką kradzież :D

      Usuń
  10. Udanego spotkania! Jestem ciekawa co tam kryje się w tych torebkach! A zdobienie praktycznie takie samo :) Może niedługo wykonam coś bardzo podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starałam się jak najlepiej to odwzorować, bo w końcu o to tu chodzi.

      A co do paczek niedługo zobaczysz zawartość :)

      Usuń
  11. Mam bardzo miłą niespodziankę :D

    Booże kobieto jak Ty to zrobiłaś :o pięknie ci wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaką niespodziankę, lubię niespodzianki :)

      a jak to zrobiłam ? namalowałam po prostu :D

      Usuń
    2. chyba juz wiem , pewnie chodzi o to o czym pisałyśmy na fejsie :D

      Usuń
  12. o kurcze! hahaha genialne są :D mega mi się podobają ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne króliczki :) i równe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale słodkie :D śliczne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń