13 czerwca 2013

Tydzień 2 -Owocowego projektu - Orange


Dziś na tapetę idzie pierwszy z moich wzorków do tego projektu:


Jak widać opuściłam tydzień truskawkowy i zaczynam od pomarańczowego, ale nic straconego zamierzam nadrobić :)


Szczerze powiedziawszy spodziewałam się że lepiej mi to wyjdzie i że będą te pomarańczki wyglądać bardziej apetycznie, no ale cóż, nie udało się.


Nie od dziś wiem że cytrusy nie są moja stroną, a przede mną jeszcze cytrynki i grejpfrut .



Jak na złość światło do zdjęć tez nie było najlepsze i nieźle się nagimnastykowałam żeby coś z tych zdjęć wyszło.





I jak wam się podoba? Chciałybyście mieć tamie mani na pazurkach, czy wstyd? ;)






21 komentarzy:

  1. świetnie to zrobiłaś prosto i delikatnie, ja jeszcze nie mam i dziś myśle namalować ale ciągle zmieniam swój pomysł i nie mogę się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie i tak będzie ładniej niż u mnie :)

      Usuń
  2. Fajnie to wykombinowałaś i to tło do tego, super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystyka może i fajna, ale wykonanie już gorzej.
      A tło to google -> hasło "pomarańcze" i już :)

      Usuń
  3. ale to cudne! patrzę na te moje paznokcie ciągle tylko jednym kolorem pomalowane i aż mam ochotę coś pokombinować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. ale chyba nie ten wzorek :D
      mimo wszystko dzięki :)

      Usuń
  5. Całkiem fajnie Ci to wyszło. Gratuluję cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie trzeba cierpliwości , wystarczą chęci :)

      Usuń
  6. słodkie! :)
    http://pear-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale soczyste mani ;D kurde chyba nie podołałabym w namalowaniu czegoś takiego, jeszcze jestem za mało wyćwiczona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie! I bardzo energetyzująco;)

    OdpowiedzUsuń