23 czerwca 2013

Relacja z 1 Wakacyjnego spotkania Blogerek urodowych we Wrocławiu

Rzecz miała miejsce dnia 22 czerwca we Wrocławskim Cafe Grand .


Impreza rozpoczęła się o godzinie 13:00:
Musiałam przerwać dziewczynom pogaduszki by je wszystkie przywitać, co nie było łatwe :)
(oczywiście to ja)

Ale wcześniej trwały przygotowania:
1. Dziewczyny oglądają co tam ciekawego dali nam sponsorzy.
2. Sufity są bardzo klimatyczne w tym miejscu, razem z dziewczynami je podziwiałyśmy :) 
3. Identyfikatory posłużyły nam za winietki, dzięki nim rozszyfrowałyśmy kto jest kto :)
4. Na uczestniczki czekały prezenty z Helfy.pl
5. Dagmara wszystko nam obfociła :)
6. Wiktoria i Sara czekają na resztę dziewczyn .

A prezentów było sporo, za co dziękujemy sponsorom:


Podczas spotkania dziewczyny wymieniały się kosmetykami:
Ja też coś dla siebie znalazłam :)

Około godziny 14:00 na nasze spotkanie dotarła Marta z Time2save:
1. A to już Marta w całej okazałości
(nie wiem czy zdążyłam wspomnieć, że z Martą chodziłyśmy razem do studium kosmetycznego, niestety ja nie dotrwałam do końca, ona na szczęście tak)
2. Dziewczyny były bardzo zainteresowane tym co Marta ma do powiedzenia, zwłaszcza Dominika, wypytała chyba o wszystko :)
3. Marta pokazywała nam jak i czym należy aplikować rozświetlacze.
4. Arsenał kosmetyków.
5. Zostałyśmy również uświadomione dlaczego warto odżałować kilka złotych i kupić droższe kosmetyki.
6. Marta udzieliła mi kilka wskazówek dotyczących makijażu , dzięki czemu dowiedziałam się że źle aplikuje róż i że mam wysokie czoło :)
7. Zaznajomiłyśmy się z kosmetykami, jak widać same dobre marki i jak pachniały!!
8. Na szczęście nasz gość czół się dobrze w naszym towarzystwie , co chyba widać :)

Oczywiście z tego miejsca chciałam bardzo podziękować Marcie za przybycie i mam nadzieje że jeśli znów przyjdzie mi organizować spotkanie to zaszczycisz nas swoją obecnością :)

Kolejnym naszym gościem były Panie z firmy Avon :
1. Pani Lucynka opowiadała nam o zaletach bycia konsultantką i jak wiele może nam dać w tej firmie.
2. Między nami krążyły kosmetyki z Avon`u żebyśmy mogły sobie wszystko powąchać i popróbować.
3.  Dzięki Pani Lucynce było bardzo wesoło ale też dowiedziałyśmy się wiele ciekawych rzeczy o kosmetykach marki Avon, ja kilka razy nawet wybuchnęłam śmiechem :D
4. Wszystkie dostałyśmy katalogi  i bardzo ochoczo je wertowałyśmy.

Dziękuję bardzo Paniom za przybycie. Panią Lucynke miałam okazję poznać kilka lat wcześniej dzięki czemu miałam możliwość się z nią skontaktować i zaprosić na nasze spotkanie.

Dziewczyny coś nam opowiadały,a my oczywiście z zainteresowaniem słuchałyśmy.

Ja oczywiście wszędzie latałam z aparatem bo musiałam wszystko uwiecznić :)

Asia (po prawej stronie) chyba już miała dość tego mojego pstrykania :)

A w spotkaniu uczestniczyły:
Patrycja i Iwona

Magda i Andżelika

Justyna i Agnieszka

Sara 

od lewej Sara, Wiktoria, Dagmara i Dominika

Asia i Ala

Dagmara też sporo zdjęć napstrykała :)

Swoją drogą musiałam uwiecznić jej śliczne pazurki

Anita i Agnieszka


Asia zasłaniała się aparatem , ale i tak zrobiłam jej fotkę

Dominika sumiennie czytała ulotki

Beata oglądała co też Floslek ciekawego nam podarował.

A tu już po rozdaniu prezentów:
1. Bransoletki Dagmary
2. Dziewczyny oglądają zawartość torebek
3. Ala zrobiła ciekawa minę, nie umiem stwierdzić co wyraża :)
4. Wiktoria pięknie uśmiechała się do zdjęć
5. A Dagmara podziwiała podarunki Rimmela.

Na koniec chciałam podziękować Asi i Dominice za organizację oraz Sarze za pomoc w załatwianiu sponsorów.
Kilka zdjęć ''ukradłam" innym dziewczynom :)

A oto lista uczestniczek:





i zdjęcie grupowe:
    

Oraz sponsorzy:

39 komentarzy:

  1. Widzę, że spotkanie udane :D
    I pazurki też wg mnie są śliczne :>

    http://hobby-beauty-health.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na spotkaniu tez dostałam maseczki z efektimy i tak mi się jedna spodobała że zrobiłam z niej krem do wszystkiego :>

    A i zapraszam do polubienia mojego nowego bloga bo zmieniłam adres :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, sama nie wiem co moja mina mogła wyrażać :D
    I bardzo się cieszę, że mogłam poznać Ciebie jak i resztę dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto ma wiedzieć :) Ja tez się ciesze że Was poznałam

      Usuń
  4. prawie nurkowałam w tych torbach xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wierze , ja dopiero dziś to ogarnęłam wszystko

      Usuń
  5. Samo miejsce wygląda bardzo sympatycznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się, ze spotkanie było udane. mam nadzieję, że kiedyś uda mi się w takim uczestniczyć, chetnie poznałabym wrocławskie blogerki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Było rewelacyjnie! :) Dzięki raz jeszcze :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj tam bo Marta ma ogromną wiedze i jest świetną dziewczyną więc trochę się pytałam :D i podpowiedziałam w sprawie włosów ;)

    Spotkanie moim zdaniem udane na 6+ ;)
    Mam nadzieję, że za rok znów zorganizujemy tak samo (albo bardziej) udane spotkanie :D

    Cóż... sponsorzy się postarali ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę się nie zgodzić ze wszystkim co napisałaś i trzymam Cie za słowo, że w przyszłym roku organizujemy powtórkę :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. poprawka organizatorek :) ja byłam pomysłodawczynią jeśli już :D

      Usuń
  10. Bardzo obszerna relacja:) chyba trzeba myśleć o następnym, co? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kilka znajomych twarzy...musiało być przesympatycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. poprawka, brawo dla organizatorek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super spotkanie i piękne uczestniczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w imieniu swoim i dziewczyn dziękuję za komplement ;) a spotkanie faktycznie było super, aż żałuję że już po :(

      Usuń
  14. Widzę że tak jak myślałam było cudownie ;*

    I widzę że już kolejne spotkanie planujecie czyz nie tak? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wstępnie tak, ale na razie myślimy o kawie :)

      Usuń
  15. hmm... czemu nie działa Ci opcja odpowiadania na komentarze?? :)
    Ale mniejsza z tym. Też Was trzymam za słowo, że będzie powtóreczka :D Aż się zawstydziłam, że mnie tak dużo na tych zdjęciach ;p Było wybornie :D wszystko było super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo Ciebie na zdjęciach bo ja latałam za Twoimi pazurami :D

      Usuń
  16. Fajne takie spotkanie, z chęcią dołączę przy następnej okazji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, jak coś to się zgłaszaj :)

      Usuń
  17. gratuluję organizacji, spotkania i zazdroszczę poznania innych Wrocławianek :)

    Cholera Naczelna z 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. zaraz sie okaze, że ni tylko blogrol i obserwacje znikną, ale i komentowanie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet mi nie mów, od kilku dni próbuje coś z tym zrobić ,ale chyba jestem debilem bo już przeczytałam kilkanaście stron i pytałam kilka osób i jak widać problem nadal istnieje :(

      P.S. Jak widać juz naprawione :)

      Usuń
  19. powtórzę się - zazdroszczę Wam :) chętnie bym się spotkała w takim świetnym blogerskim gronie :)

    OdpowiedzUsuń