11 czerwca 2013

Recenzja Lovely Classic nr 365 - KOLOROWE LATO na paznokciach


Dziś kolejny kolor Lovely Classic , tym razem nr 365.


Oczywiście recenzja powiązana jest z Akcją Maliny.


Jak widać lakier ma kolor brązowy, powiedziałabym ze nawet czekoladowy :)


Dwie warstwy doskonale pokrywają płytkę paznokciową.


Lakier nie smuży, a malowanie nim to sama przyjemność.


Buteleczka jest elegancka i opływowa, co sprawia że wygląda bardzo profesjonalnie.


Cena lakieru to około 5 zł.
Pojemność 8 ml.


Lakier jest  kremowy, nie ma w nim błyszczących drobinek. 


Jak widać pięknie się błyszczy. 
Wysychanie też nie stanowi większego problemu.


I to by było na tyle. 
Też macie ochotę na tą czekoladkę? :)

Zapraszam do polubienia mojego FB gdzie dowiecie się wielu ciekawych rzeczy z życia bloga :)




12 komentarzy:

  1. Faktycznie jest czekoladowy, a na 3 i 4 fotce wygląda zbyt smacznie jak na lakier do paznokci hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak sądzę :) ale nie radzę go jeść

      Usuń
  2. No czekolada jak się patrzy :D uwielbiam czekoladę :D ale jednak brązy na paznokciach to nie moja bańka :) Ale plus dla niego za krycie i błysk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też zwłaszcza jeść, a na ten brąz się skusiłam bo nie miałam takiego koloru w swojej kolekcji

      Usuń
  3. kolor fajny u kogoś mi się podoba jednak ja wolę jaśniejsze u siebie szczególnie na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sama jestem w szoku że mi się podoba :)

      Usuń
  4. Piękny kolor roztopionej czekolady. Nic tylko wcinać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie posiadam żadnego czekoladowego lakieru, nie posiadam nawet ubrań w kolorze brązowym :) ale ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja za wiele ubrań w tym kolorze też nie mam , ale mieć takiego lakieru nie zaszkodzi :)

      Usuń
  6. oczywiście że możesz ale przepadły ci już truskawki ^^

    OdpowiedzUsuń