4 czerwca 2013

Recenzja Lakieru Wibo nr 22 - KOLOROWE LATO na paznokciach - Akcja maliny


Dziś recenzja kolejnego lakieru Wibo.
Tym razem w ruch poszedł nr 22.


Post jest jednocześnie kolejnym postem do Akcji Maliny



Kolor tego lakieru jest perłowy, co prawda nie przepadam za takimi ale ten mi się nawet spodobał może dlatego że to fiolet, a fiolety to ja lubię :)


Lakier bardzo dobrze się rozprowadza i dwie warstwy świetnie kryją.


Trwałość lakieru jest bardzo dobra miałam go na paznokciach z cztery dni i nic się z nim nie działo, ale nie doczekał się dłuższego pobytu na moich pazurkach bo mi się znudził i go zmyłam.


Ogólnie jestem z niego zadowolona.
Moja ocena to 
4/5
bo jest perłowy.






26 komentarzy:

  1. Za perłowym wykończeniem średnio przepadam, ale kolorek ogólnie całkiem ładny

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie zupełnie nie podoba to perłowe wykończenie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem , nie każdy lubi perłowe lakiery np. ja :)

      Usuń
  3. kolorek jest świetny ostatnio nie przepadam za perłowymi lakierami za to moja mam uwielbia i dla niej byłby w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mama pewnie tez by nie pogardziła :)

      Usuń
  4. Nie przepadam za perłowymi lakierami :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały kolorek - uwielbiam odcienie fioletu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ten odcień fioletu jest bardzo ładny :)

      Usuń
  6. ładny lakierek, ale ja wole 'czyste' lakiery bez brokatu, ani nie perłowe ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. nie testowałam jeszcze tego kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow świetny jest , nie widziałam tego kolorku w Rossmanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też miałam go dzisiaj na paznokcie rzucić, ale nie zdążyłam przed wyjściem a teraz to już chyba coś innego sobie zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dziś miałam na sobie tyle kolorów ze już nie pamiętam :) to co mam teraz na pazurkach przedstawię w czwartkowym poście :)

      Usuń
  10. Mimo, że perłowy, to u Ciebie ładnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak prezentacja najważniejsza :)

      Usuń
  11. podziwiam Cię za to malowanie paznokci- ja nienawidzę ich malować :P zawsze czegoś dotknę etc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a od czego jest przyspieszacz wysychania :) ewentualnie można zamoczyć pazurki na chwilę w lodowatej wodzie, to też przyspiesza proces wysychania :)

      Usuń