24 czerwca 2013

Prezenty od sponsorów - czyli co ciekawego dostałyśmy na spotkaniu blogerek




Dziś pokażę Wam szczegółowo co dostałyśmy od sponsorów:

Venus:
Na początek śliczna bransoletka 

- pianka do golenia
- żel do golenia
- krem rodzinny
-balsam po goleniu i depilacji łagodzący
- balsam do ciała ujędrniający

3 zestawy perfum wraz z dezodorantem

 Cytrynowa.pl
-kosmetyki z wymianki dostałam głównie od Dominiki, szczególnie dziękuję za podkład , uwielbiam Paese :)
- masa próbek z Iwosin ( od Beaty)
- jak dobrze pamiętam od Wiktorii dostałam płyn micelarny
- no i najlepsze na koniec Balea od Cytrynowej

Avon
- Katalog oraz próbka kremu
- Pani Lucynka zorganizowała również konkurs w którym wygrała m.in Dagmara :)

 By Dziubeka
- kolejna bransoletka, jak ja lubię błyskotki :)

 Pilomax
- cztery rodzaje maseczek do włosów , jedną oddałam mamie , myślę że jej się bardziej przyda niż mi 

 Rimmel
- błyszczyk Apokalips
- lakier Salon Pro

 Floslek
Z ich paczki byłam bardzo zadowolona, uwielbiam ich markę.
-balsam brązujący
- emulsja kojąca po opalaniu
- dwufazowy płyn do demakijażu
- oraz Arnika krem

Miyo i Pierre Rene
- Lakier top flex
- cień do powiek

 Ambasada piękna
- jedwab do włosów w spreju
- olejek arganowy

Helfy.pl
Bardzo zaimponowali mi swoim profesjonalizmem, a dodatkowo dołączony był liścik dzięki któremu poczułam się bardzo indywidualnie.
Oto on:
Czyż to nie miłe :)

Efektima
Masa maseczek do rąk do stóp i do twarzy.

Barwa
-krem do rąk
-krem do stóp
-długopis
- dwie próbki siarkowa moc

Joanna
- pianka do golenia
-balsam bo goleniu
-krem do depilacji

 Eveline
-balsam do ciała
- maseczki do twarzy
Byłoby tego więcej ale jakimś cudem zgubiłam paczkę.

Zielone laboratorium
Peeling do ciała z marchewki i płatków owsianych

 Vipera
-puder
- róż
- cień
- 2 lakiery
- błyszczyk
- korektor

Subrina
Kosmetyki do włosów

 Paese
- lakier do paznokci
-błyszczyk
- cień

 Biały jeleń
-Żel pod prysznic
i masa próbek

 Bath & Body Works
Preparaty do mycia i dezynfekcji , ten miniaturowy dodatkowo miał gratis w postaci gumowej zawieszki, bardzo fajny gadżet :)

 Quiz i Yves Rocher
- lakiery
- błyszczyk
-cień do powiek
a od Yves Rocher szaleństwo!!.... próbka

I to już wszystko , chyba z godzinę to dzieliłam i pisałam więc doceńcie moje starania :D
a jeszcze dłużej będę to wszystko zużywać :)

Mimo wszystko dziękuję bardzo firmom za tyle wspaniałości, oczywiście postaram się jak najwięcej tych produktów przetestować i zrecenzować.

i jeszcze przypomnę wszystkich sponsorów:

A tutaj link do relacji ze spotkania w woli przypomnienia

34 komentarze:

  1. YR poszalało :DD
    same wspaniałości widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak poszalało po byku :D Ja zawsze mówię że darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby, ale w tym przypadku mogli w ogóle nie dać ;/

      Usuń
  2. aż byłam w szoku jak zobaczyłam co yr nam podarowało :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Podarunki imponujące ale YR szokuje swoją szczodrością. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja nie wiem co zrobię z taka ilością :D

      Usuń
  4. Ile wspaniałości, zazdroszczę możliwości testowania tych cacuszek

    OdpowiedzUsuń
  5. wow jak Ty się z tym do domu zabrałaś? ile tego jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hoho, Kochana miłego testowania :-))))
    ciekawe jak spiszą się odżywki do Pilomax :D ciekawa jestem tej do włosów jasnych :> daj znać koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety mam ciemne więc nie przetestuje ale dowiem się od mamy :)

      Usuń
  7. nadal nie wiem jak zgubiłaś paczkę od eveline :D
    taaak helfy.pl pokochałam :) za liścik i za magiczne zapakowane prezenty D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie wiem jak ja ją zgubiłam :) Helfy.pl bardzo się postarało, opakowanie śliczne i wszystko elegancko :)

      Usuń
  8. Kochana odtagowąłam Cie w TAGu kolory tęczy - http://me-and-my-passions.blogspot.com/2013/06/tag-kolory-teczy.html zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. sporo , sama sie zastanawiam ile zejdzie mi na smarowanie sie tym wszystkim :)

      Usuń
  10. Kurczę, aż Wam zazdroszczę! :) Ale to pozytywna zazdrość, na pewno zasłużyłyście na to wyróżnienie :)
    zapraszam do mnie www.networkerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. tak, micel jest ode mnie :D
    kurczę, nie mam w pokoju miejsca na to wszystko ;p muszę opróżnić jakąś szufladę ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. oh jej ale Wam dobrze, zazdroszczę ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Do końca roku nie musiałabym już nic kupować :D A ja tak kocham zakupy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, a po drodze czeka mnie jeszcze jedno spotkanie blogerek, aż się boję :)

      Usuń
  14. Takie piękne zdjęcia zrobiłaś temu wszystkiemu, że aż mi głupio te moje zdjęcia wrzucać ;p przy pogodzie typu "leje od rana" słabo się robi fotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je robiłam jak na dworze już było ciemno :)a zawsze jak chcesz możesz ode mnie pożyczyć foty :)

      Usuń