8 czerwca 2013

Podsumowanie - PROJEKT TRENDY 2013


Dziś podsumowanie Projektu Trendy 2013

Przedstawiam Wam moje prace stworzone specjalnie do tego projektu.



KWIATY


BIEL I TURKUS


GEOMETRIA


KORONKA


ETNO


NEOPASTELE


PASKI



I co które zdobienie najbardziej wam się podoba?

Gdyby ktoś był zainteresowany pracami innych dziewczyn , a zakładam że tak :) to zapraszam
KLIK  lub KLIK

I jeszcze troszkę was pomęczę , zapraszam do polubienia mojej strony na FB

Zapraszam również do przeczytania mojego artykułu na portalu

16 komentarzy:

  1. Gratuluję artykułu na e-garderoba:) bardzo fajnie napisany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) starałam się jak najciekawiej to przedstawić :)

      Usuń
  2. ładnie wypadł Ci ten projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te Twoje zdobienia :-) jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  4. koronka i neopastele wyglądają świetnie :)
    *nowy post

    OdpowiedzUsuń
  5. koronka zdobyła moje serce! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobają mi się paski i to co później z nich wyszło :) A na drugim miejscu usytuowałabym geometrię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z geometrii jestem najbardziej zadowolona :)

      Usuń
  7. świetne masz paznokcie! zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego, strasznie mi się rozdwajają ;/

      Usuń
  8. niesamowite, w pierwszym momencie myślałam że to naklejki :)
    ps. miło będzie Cię poznać 3 sierpnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że tak uważasz :)
      Mi także będzie miło :)

      Usuń