28 czerwca 2013

Paznokciowy Team - Wzorek nr 19

Dziś przedstawiam Wam zdobienie do Paznokciowego Teamu.
Nie da się ukryć że to już ostatni moment, bo od jutra już wchodzi nowy wzorek.
Ciekawa jestem co to będzie, dziewczyny zawsze coś fajnego wymyślą :)


Oto banner:


I jeszcze wzór:

Jak widzicie nieco zmodyfikowałam wzorek :)















Jak zwykle narobiłam masę zdjęć i nie mogłam się zdecydować , ale to Wam chyba nie przeszkadza :)

Po raz kolejny proszę Was o głosy na moje cytrynki: KLIK

Oraz na podsumowanie Akcji Maliny mój nr to 50
i tu i tu czas jest tylko do 30 czerwca. 


46 komentarzy:

  1. podobają mi się pastelowe serduszka mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) te serduszka wyglądają trochę jak łatki ale skoro poznajecie że to serduszka to chyba nie jest źle :)

      Usuń
  2. Wow.Wzorki są śliczne.Zazdroszczę ci precyzji wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się by było jak najbardziej perfekcyjnie :) dzięki

      Usuń
  3. Piękne pazurki - wzorek śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ze doceniasz moje starania :)

      Usuń
  4. Ten wzorek wyszedł Ci przepięknie! Podziwiam i zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, no taki talent to można sobie wyćwiczyć, więc nie ma co zazdrościć :)

      Usuń
  5. jejku, genialnie Ci to już wychodzi! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam zaraz genialnie :) ale dzięki :)

      Usuń
  6. ten niebieski jest super no i pomysł na mani też ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomysł nie był mój, ale wykonanie już moje :) dzięki

      Usuń
  7. masz talent do paznokci!
    swietnie wygladaja te wzorki
    x x x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego też jestem dyplomowaną stylistką paznokci :)

      Usuń
  8. piękne wykonanie :) i ta kolorystyka miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jej przepiękne :)
    z tymi kolorami może nawet ładniej to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, a kolory bardziej moje bo róż mnie nie przekonuje, wole niebieski :)

      Usuń
  10. Śliczne pazurki jak zawsze :))

    Czy robisz je odręcznie cienkimi pędzelkami czy za pomocą szablonów??

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Oczywiście że odręcznie, ściślej cienkim pędzelkiem od lakierów do zdobień :)

      Usuń
  11. Robi wrażenie;) Świetnie Ci wyszło;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne też muszę je zrobić ;)
    I właśnie ja wybieram dziś wzorek - muszę zaraz czegoś poszukać - ostatnio nie mogę na nic się zdecydować ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się nie doczekałam i pomalowałam pazury piaskami :)

      Usuń
  13. Twoja wersja kolorystyczna dużo bardziej podoba mi się od tego, na którym się wzorowałaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana wzorek zaraz będzie jak tylko ogarnę komentarze :) A nawet dobrze że się nie doczekałaś pokaż piaski na blogu :*

    A co do sprawy - dobrze że usunęła ona ten pomysł skopiowany od nas i w sumie ładnie bądz co bądź postąpiła mówiąc że skopiowała tekst od nas (a razem z tym pomysł)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już niedługo będzie post o piaskach, póki co zdjęcia są obrobione, coś naskrobie i opublikuje w przyszłym tygodniu :)

      Usuń
  15. W takim razie czekam :*
    Widzisz jaki mam cudowny dar :D
    Ale powiem Ci że szukałam tak an szybko w internecie bo byłam na laptopie a tu nie mam wzorków ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. super :)
    zapraszam do siebie !
    http://dreamaboutvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. dziękuję, miło że tak uważasz :)

      Usuń