15 czerwca 2013

Paznokciowy Team - Wzorek nr 17

Dziś mój spóźniony wzorek z Paznokciowego Teamu.

To chyba moje pierwsze spóźnienie, mam nadzieje że ostatnie :)

Oto wzór:

i jeszcze bannerek:

A teraz przejdźmy już do oglądania moich wypocin :)


Ostatnio się "natycham" i wciąż wynajduje jakieś nowe tła by Wam uprzyjemnić oglądanie moich zdjęć.



Chciałam uzyskać efekt kremowego lakiery, dlatego biały został pokryty jedną warstwą lakieru frenchowego. 




Mam nadzieję że się spodobało. Ja jestem zadowolona z efektu i przyznam że banalnie łatwo się malowało te kreseczki :)

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Boskie to mogą być obrazy z podobizną Maryi :)
      Ale dzięki za miło słowa, doceniam to :)

      Usuń
  2. pomysłowe i ciekawe zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. PROSTE W WYKONANIU ALE MEGA EFEKTOWNE :))

    POZDRAWIAMY

    XO XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje wykonanie podoba mi się nawet bardziej od tego, z którego brałaś wzór ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo tego to się nie spodziewałam, bardzo mi miło , że tak sadzisz :)

      Usuń
  5. Świetny wzór to raz a dwa, że wspaniale Ci to wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to miło że tak sądzisz :)

      Usuń
  6. Świetny efekt, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. a tam równiutkie, wcale tak dobrze nie jest ;)

      Usuń
  8. powtórzę ale mega równo, niesamowite ze nie drgała Ci ręka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drgnęła, ale pędzelek już nie :)

      Usuń