12 czerwca 2013

Paczuszki z kosmetykami




Żeby nie było opóźnienia z mojej strony to będzie dziś drugi post.

Przedstawiam Wam zawartość paczki, która otrzymałam od Face & Look.
Jako ambasadorka dostałam od przetestowania następujące produkty:

Dwa czasopisma i ulotki


Próbki kosmetyków Lirene ( które oddam mamie).


Jeszcze więcej próbek tym razem Floslek

I produkty:
- lakier do paznokci Bell
- ochronny krem do twarzy Dax Sun
- tester błyszczyka air flow Bell
- baza wygładzająco rozświetlająca Cashmere
- cień do powiek Ingrid


oraz próbkę Under Twenty ( z pewnych źródeł się dowiedziałam ze miało być tego więcej, nie wiem czy ktoś sobie przygarnął , ale mi się ostało to)


Przy okazji zakupiłam sobie pilnik Donegal i lakier do pazurków Ingrid.


A wracając do domu zgarnęłam jeszcze po drodze gazetkę z Rossmann`a z której dowiedziałam się że niebawem będzie - 40% na zapachy męskie :)


I na koniec przedstawiam zaległą wygraną od Siouxie z okazji dnia mamy.
Paczuszka oczywiście została jej przekazana, ale nie ukrywam ze lakier jej podkradnę , bo kolor jest obłędny :)

i jeszcze mała aktualizacja:

Właśnie przed chwilą wyciągnęłam ze skrzynki próbki kosmetyków Love Me Green




25 komentarzy:

  1. Też odebrałam ten Face&Look Box :P Widzę, że masz inne kolory cieni i błyszczyka :) A moja koleżanka dostała zaschnięty lakier ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mój na szczęście "działa" :)

      Usuń
    2. Patrze i patrze i faktycznie brakuje u ciebie 3 próbek under20 :( Szkoda...

      Usuń
  2. nie kradnij Mamie!!!!! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe co znajdzie się w moim boxie, ja jutro odbieram :) Mam nadzieję, że bez problemu mi wydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wiesz co w nim jest więc sprawdź przy tej osobie co Ci da żeby nie było hecy :)

      Usuń
  4. musze wreszcie sprobowac tych kosmetykow FLOSEK jak tylko do Polski przylece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie, ja bardzo sobie chwalę ta markę

      Usuń
  5. To -40% baardzo mi się przyda :) Upatrzyłam fajne perfumy dla mojego mężczyzny i tylko czekam na promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam próbkę tego kremu under 20 na blizny. Jest bardzo wydajna jak na taką ilość. Ciężko coś ocenić, ale podoba mi się lekka konsystencja i być może kupię w wersji pełnowymiarowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze wiedzieć, mam kilka takich dziadów

      Usuń
  7. świetny miętowy lakierek:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. lakierek miętowy cudowny :)
    I cała paczuszka świetna :)
    Kochana a w jaki sposób zostałaś ich ambasadorką bo widzę ze wiele blogerek zostaje ambasadorkami różnych firm i tak się zastanawiam w jaki sposób? :)
    Jeśli mozesz to odpowiedz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wreszcie znalazłam ten miętowy :)

      Usuń
    2. ja też uporczywie szukam miety :)
      i dziekuje za odpowiedz ;)

      Usuń
  9. Ja swoją paczuszkę odbiorę dopiero w piątek ale fajnie że juz wiem czego się mniej więcej spodziewać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak sprawdź porządnie żeby nie było :) najlepiej jeszcze w sklepie przy tej osobie co Ci da paczuszkę

      Usuń
  10. ajajaj jakie masz cudeńka pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem czy jest czego zazdrościć ;)

      Usuń
  11. ohoho to teraz będziesz miała o czym pisać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wiem, o próbkach to raczej pisać nie będę no chyba że będą warte recenzji :)

      Usuń