26 czerwca 2013

Owocowy projekt - Tydzień 4 - Kiwi

Cześć Dziewczyny!!

Przyznam szczerze, na nic wykręty, że ten wzorek to nie jest jakieś odzwierciedlenie mojej twórczości, tudzież nagłej weny.

Ale mimo wszystko podoba mi się i tyle, a mało tego doceńcie moje starania bo robiłam ten wzorek z przerwami przez chyba 3 godziny, bo mój siostrzeniec wciąż mnie wołał :) a myślałam że jak mu włączę bajkę to będę miała spokój, nic bardziej mylnego.








Jak Wam się podoba? 
Mi na tyle ze aż mi smutno że niedługo będę musiała je zmyć bo gonią mnie kolejne terminy.

Proszę Was jeszcze o głosy na moje cytrynki
I z góry dziękuję za każdy głos :)


43 komentarze:

  1. warto było robić to nawet przez 3 godziny z przerwami bo wyszło świetnie :) sama muszę pomyśleć jak zrobię swoje kiwi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ciesze się że doceniasz moje starania :)

      Usuń
  2. boskie! najładniejsze kiwi które widziałam do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi , nie spodziewałam się takiej opinii :)

      Usuń
  3. Kilka ładnych wykonań było i oddałam głosy, oczywiście na Ciebie również :))
    Ale w projekcie na Kiwi byś na pewno przebiła wszystkich bo jest perfekcyjne.
    Perfekcja przyszła mi na myśl pierwsza jak zobaczyłam na mojej blogowej liście miniaturkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziękuję :) No nie wiem czy perfekcyjnie, ale skoro tak uważasz :)

      Usuń
  4. Pięknie Ci wyszło, zjadłabym te Twoje paznokietki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe ja już zagłosowałam jako pierwsza na cytrynki dzięki za Twój a zaraz też wrzuce swoje kiwi tylko obrobię zdj :) a Twoje są świetne też miałam zrobić tak samo na wszystkich paznokciach ale jednak zrobiłam pół na pół :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem i dziękuję, a co do głosu na Ciebie to oddałam bo mi się na prawde podobały

      Usuń
  6. świetnie wyszło! niesamowicie wyglądają *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetne, szkoda, że ja nie mam takich zdolności ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno masz, wystarczy chcieć :)

      Usuń
  8. bardzo fajnie to wyszło, idealne kiwi! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne kiwi :)
    I no wiesz co tak po najniższej linii pójść ciotka ;p Mężczyźni są wymagający ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego włączyłam jego ulubioną bajkę :)

      Usuń
  10. też miałam taki pomysł, ale właśnie myślałam, że wszyscy wpadną na podobne mani, więc wykonałam coś innego, jednak super to zrobiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przee pieknie Ci wyszly pazurki
    I zniamy na blogu na duzy plus!
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  12. Paulina - no własnie zrobiłam oklepany wzorek, ale jestem zadowolona z efektu, cieszę się że doceniasz mój trud :)
    Justyna - Dzięki :)
    Ania - Dzięki, a zmiany już są od kilku dni , starałam się zrobić to tak żeby każdemu się podobało i chyba się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne owocowe paznokcie, do zjedzenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. wyszło pięknie, ale bardzo pracochłonne. Wow aż 3h ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz jak się czasem człowiek musi natrudzić ;)

      Usuń
  15. Świetnie Ci wyszło to kiwi :) Muszę u siebie takie zrobić, bo bardzo mi się to zdobienie podoba :D
    A na cytrynki zagłosowałam, też super są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za głos!! Przyda się idę łeb w łeb z dwiema dziewczynami. Oczywiście wzorek odgapiaj, ale koniecznie daj znać jak do zmalujesz, chciałabym zobaczyć Twoją wersję :)

      Usuń
  16. Jakie kiwi :D aż chce się zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówisz? aż tak realnie wygladaja?

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. ciesze się ze wzbudzam takie emocje, a własciwie moje pazurki :)

      Usuń