19 czerwca 2013

Owocowy projekt - Tydzień 3 - Cytryna


Dziś prezentuję Wam moje "dziecko", śmieję się bo jestem bardzo zadowolona z tej pracy, 
naprawdę nie sadziłam że uda mi się tak ładnie to wymalować, a jednak :)


Najpierw miały być wszędzie rozkrojone cytrynki ale uznałam ze nie będzie wyglądało to zbyt oryginalnie a przede wszystkim nie do końca wyglądało mi to na cytrynki , więc postanowiłam na paluszku wskazującym wymalować je w całości wraz z listami :)



Oczywiście praca jest wykonana specjalnie do Owocowego projektu u Diunay 













Nie będę ukrywać że nieco się zainspirowałam praca tej dziewczyny



Na trzaskałam się tych fotek, mam nadzieję że Was nimi nie zmęczyłam :)


Podoba Wam się?

42 komentarze:

  1. Całkiem urocze te cytrynki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne słodkie... yyy... kwaśne cytrynki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie próbowałam , ale pewnie masz rację ;)

      Usuń
  3. <3 najlepsze cytrynowe paznokcie, jakie widziałam!!! cudo!!! zwłaszcza palec wskazujący <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej dziękuję nie spodziewałam się takich miłych słów, zwłaszcza z Twojej strony :) Dla mnie to zaszczyt :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. tak własnie miało być :D dzięki

      Usuń
  5. Super cytrynki , bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Na wakacje po prostu idealne! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju ale musiałas się natrudzić, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no troszkę trwało stworzenie tego zdobienia, ale chciałam zrobić coś oryginalnego :)

      Usuń
  8. Ale fajnie, super wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. BAAAARDZO KUSZĄCE :))

    FANTASTYCZNE - AŻ SIĘ GĘBA CIESZY :))

    BUZIAKI

    XO XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak mi też się cieszyła, taka byłam zadowolona że nie chciałam zmywać , niestety musiałam bo na pogrzeb nie wypadało :(

      Usuń
  10. Fantastyczny pomysl a wykonanie rewelacyjne!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomysł nie do końca był mój ale starałam się zrobić nieco inną interpretację , a nie bezczelnie zerżnąć :D

      Usuń
  11. jakie fajniutkie! troszkę mi przypominają limonki :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mi nie, dla mnie to ewidentna cytryna , chociaż gabaryty mogą być mylące :D

      Usuń
  12. mmm smakowite Pięknie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakbym mogła to kliknęłabym LUBIE TO pod tym postem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też czasem żałuje ze na niektórych blogach nie ma tej funkcji :)

      Usuń
  14. no powiem że z całego tego projektu te są fantastyczne :) mniam mniam a i małą rade Ci dam staraj się większe zdjęcia na str pokazywać bo jest na co popatrzyć a nie każdy klika w nie :)

    OdpowiedzUsuń