16 czerwca 2013

Owocowy projekt - Truskawki - Tydzień 1

Witajcie :)

Dziś publikuję zaległy tydzień z projektu owocowego. 
Przez moje przeoczenie zaczęłam od drugiego tygodnia, ale obiecałam sobie jak i organizatorce tego wspaniałego projektu ze uzupełnię braki, co też czynię :)


Chciałam zrobić truskawki różowo czerwone ale niestety nie miałam takiego różu jaki chciałam.

Wzorek zrobiłam na podstawie tego:

Oczywiście wyszło znacznie inaczej, ale myślę że moje są bliższe prawdziwej truskawki :)



I jeszcze przypomnę bannerek .









I jak Wam się podoba?

25 komentarzy:

  1. świetny projekt i wykonanie smakowite

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, ja bym sobie chyba "zjadła" takie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swoje proszę bardzo ale moich nie jedz :)

      Usuń
  3. Pięknie wyszły! Aż naszła mnie ochota na truskawki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, nie da się ukryć że to może zachęcić :)

      Usuń
  4. Bardzo ładnie Ci wyszły te truskaweczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihi tylko moja recenzja była napisana o Ziai 2 lata temu i wtedy w rossmanie go jeszcze nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajniutkie, szkoda, że przeoczyłaś ten projekt i nie wystartowałaś w czasie, już czekam na cytrynki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cytrynki już wymalowane, wkrótce post, jestem z nich bardzo zadowolona i mam nadzieje że przypadnie do gustu :)

      Usuń
  7. świetne te truskawy :) szkoda że tak późno ale ja mówię że lepiej późno niż wcale prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, taki świetny projekt ze nie mogłam przeoczyć truskawek :D

      Usuń
  8. wyszło słodko i uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale tu smacznie i kolorowo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawie wyglądają, nie powiem :)

    OdpowiedzUsuń