21 czerwca 2013

My Secret nr 118 - Kolorowe lato na paznokciach - Akcja Maliny


Dziś dwa posty, bo nie lubię nie dotrzymywać terminów, a tak się składa ze dziś mamy piątek i to czas na notkę do Akcji Maliny:


Prezentuję Wam lakier marki My Secret nr 118


Jest to piękny róż zamknięty w zgrabnej buteleczce.


Za lakier dałam 2,99zł - w promocji, cena regularna to około 5 zł


Myślę że kolor jest jak najbardziej odpowiedni na lato :)


A na moich pazurkach prezentuje się tak:




Aplikacja tego lakieru jest czysta przyjemnością , choć pędzelek jest całkiem zwyczajny i mały.
Zdjęcie nie chciało mi wyjść ale myślę że coś tam widać :)


Koniec końców spokojnie mogę go wam polecić, chodź o trwałość mnie nie pytajcie, jak wiecie za często zmieniam kolorki na pazurkach by móc określić w tym przypadku jak długo się trzyma.


Moja ocena to:
5/5

A już jutro spotkanie , nie mogę się doczekać, chyba zaczynam się denerwować , że czegoś zapomnę albo coś pójdzie nie tak. Chyba też przez to dzień mi dziś zleciał nawet nie wiem kiedy.

Pozdrawiam Was chłodno, bo na dworze wystarczająco ciepło :)






30 komentarzy:

  1. Fajny ten róż, a jaki tani ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Wam zazdroszczę tego spotkania! Bawcie się dobrze :)
    a lakier niestety nie w moim kolorze, nie przepadam za różami solo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne pazurki...jak Ty je pielęgnujesz ze sa takie długie i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jak pielęgnuje moje pazurki, po prostu sobie rosną i się rozdwajają ;/

      Usuń
  4. Fajny różyk :) ale widzę nowy nagłówek :) wcześniej go nie było :) Cudowny jest :D
    A co do spotkania to na pewno wszystko będzie jak trzeba :) nie masz się co denerwować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po południu zmieniłam ten banner bo uznałam że skoro zmieniłam szablon to i z bannerem coś trzeba zrobić, teraz czuję się jak u siebie :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam tylko szkoda że to perła :(

      Usuń
  6. ja też mam różowy u siebie popatrz jak się w tym tygodniu zgrałyśmy z kolorkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już widziałam i skomentowałam :)

      Usuń
  7. Ładny kolorek :)
    Śliczne pazurki :))

    Buziaki
    xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  8. z tym nagłówkiem to przesadziłaś!!! teraz jest cuudownie!! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. wykończenie nie do końca moje, wolę zwykłe kremowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez ale wiadomo czasem trzeba urozmaicić :)

      Usuń
  10. Jakoś wykończenie nie w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorek jest cudny! Taki cukierkowy i słodki :)

    OdpowiedzUsuń