27 czerwca 2013

Morze i plaża na pazurkach + chwale się :)


Dziewczyny dziś chciałam Wam się pochwalić że  zostałam wyróżniona w konkursie Wibo na kolejną Ambasadorkę - niestety nią nie zostanę (może następnym razem) ale za to teraz czekam na przesyłkę w postaci lakierów, już się nie mogę doczekać co to będzie.
Oczywiście kolaż powyżej to moja praca :)

Tutaj możecie zobaczyć resztę prac : . http://bebeautifulsimply.blogspot.com/

Oprócz tego jakiś czas temu moje oczy ujrzały taki widok:

pierwsze wrażenie, znowu się nie udało, a za chwile, moment przecież to ja :D

A oto co też udało mi się wygrać:

Za wygrana jeszcze raz chciałam podziękować Kulce, 
dzięki której mam szanse wypróbować piaski od P2,
a jakby tego było mało dodatkowo dostałam próbki Dermedic.

I teraz pokarzę Wam zbliżenie na moją pracę w konkursie Wibo.
Na podium nie stanęłam, ale wyróżnienie tez jest miłe :)












I jak Wam się podoba?

Jeszcze przypomnienie i prośba o głosy na moje cytrynki: KLIK







33 komentarze:

  1. Podwójne gratulacje!
    świetne wkacje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Morskie paznokcie są rewelacyjne.Gratuluję wykonania.Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łaałł.. też chcę taką plażę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zapraszam , chętnie pomaluję coś na Twoich pazurkach :)

      Usuń
  4. Świetny pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, miło ze doceniasz moje starania :)

      Usuń
  5. genialnie Ci wyszło :D

    I zazdroszczę piaskowych lakierów - koniecznie podziel się opinia o nich i pokaż na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno recenzja się ukarze tylko jeszcze nie wiem kiedy :)

      Usuń
  6. Gratuluje wygranej i świetne masz paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za gratulacje i za komplement :)

      Usuń
  7. gratuluję wygranej :) a pazurki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wakacyjnie na pazurkach! Świetny pomysł i piekne wykonanie :)
    gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, starałam się zrobić coś oryginalnego i chyba się udało :)

      Usuń
  9. Wyróżnienie, to również forma docenienia widocznie byli lepsi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem byli, świadczy o tym fakt że nie wygrałam , Ameryki nie odkryłaś :P

      Usuń
  10. piękny ten mani i gratuluje wyróżnienia! :))
    konkurencja była ogromna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. była była ale i tak warto było spróbować , chociażby dla tych lakierów na które czekam :D

      Usuń
  11. Uwielbiam te Twoje wzorki! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja uwielbiam Ciebie za to że je uwielbiasz :*

      Usuń
  12. Praca dla WIBO jest przewspaniała :D a piaski od P2 mi się marzą ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ze doceniasz mój trud :) a co do piasków p2 moje marzenie się ziściło :)

      Usuń
  13. Przepięknie wykonane paznokcie! Jesteś rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, miło się czyta takie komentarze :)

      Usuń