18 czerwca 2013

Kolorowe lato na paznokciach - Koral


Dziś kolejny dzień Akcji Maliny:

Chciałam wam pokazać fantastyczny kolor lakieru - koral


Jest to lakier z firmy Avon - coral reef


 i oczywiście oprócz koloru różni się tym że ten jest z "+"
 i ma z przodu napis "Made in Italy", ale niczym po za tym się nie różnią.


Tak samo jak poprzednik trzeba minimum 3 warstwy do całkowitego krycia.


Dlatego uważam że nie jest wart swojej ceny niemal 25 zł.


Lakier jest oczywiście w pięknej buteleczce, ma okropnie długi pedzelek który wcale nie ułatwia aplikacji, ale rozumiem że jest celowo tak długi by dotykał dna buteleczki.


W środku lata kuleczka, która rozbija i miesza lakier - jak dla mnie duży plus.

Ale mimo wszystko lakier zasługuje tylko na ocenę
3/5
-------------------------------------------------------------------
Na koniec chciałam Wam jeszcze podziękować że jest was coraz więcej :)
Dwójki mnie prześladują , na szczęście pozytywnie :D
Niedawno licznik wskazał 20 000 wyświetleń
potem polubiło moją stronę na FB 20 osób
a teraz jest już Was (obserwatorów czyli moich czytelników) 200.
Z całego serca Wam za to dziękuję, ogromną radość sprawiacie mi swoją obecnością, komentowaniem i oglądaniem tego co dla Was przygotowuje. Dzięki Wam wiem że warto się starać :)
--------------------------------------------------------------------

33 komentarze:

  1. Ładny kolor lakieru.. natomiast konieczność nałożenia 3 warstw go dyskwalifikuje jeszcze za taką cenę..

    Cóż nigdy nie byłam zwolenniczką kosmetyków z Avon'u bo głównie mają szity z satelity :)) Raptem 2 -3 kosmetyki z caaaałej gamy jakie wypróbowałam były naprawdę niezłe...

    Buziaki

    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie mogę się nie zgodzić, ja jedyne co lubię w avonie to maseczki z serii spa i płyny do kąpieli :)

      Usuń
  2. koral kupuje w każdym wydaniu zdjęcia przepiękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia zrobione na tle azalii mojej mamy :)

      Usuń
  3. Lakiery Avonu nigdy mnie jakoś nie przekonywały, ale kolor jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uważam że kolor jest piękny, dlatego skusiłam się na aplikacje

      Usuń
  4. kolor piękny - ale za tyle pieniędzy to strasznie słabo mu idzie :)
    Ale widzę, że troszkę zmieniłaś kształt paznokci :) Osobiście wole ten obecny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój kształt paznokci zależy od kondycji pazurków. Jak muszę je przypiłować to i kształt się zmienia

      Usuń
  5. Bardzo ładny kolorek, co prawda nie przepadam za lakierami Avon.. jednak kolor urzeka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda kolor jest ładny, a Avon to Avon ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam ten kolor, ale 3 warstwy to dla mnie za dużo :(

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam lakierów z Avonu, ale ten kolor wygląda bardzo sympatycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to niewiele straciłaś ;) wszystko pięknie ładnie ale zawartość buteleczki nie jest niestety godna uwagi

      Usuń
  8. Uroczy kolor :) Szkoda ,że potrzeba 3 warstw do całkowitego krycia :( Cena też przystępna nie jest :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolorek, ale lakierów Avon jakoś specjalnie nie darze sympatią :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam je lubie mimo średniego krycia

      Usuń
  10. takie dwójki są milutkie :)
    mam ten lakier ale nie nosze go solo - dla mnie za ostry i za bardzo wpada w róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak milutkie i to jak , serce rośnie :)

      Usuń
  11. śliczny kolor ja mam inny koral u siebie a ten coś mi się wydaje ale mam podobny odcień od wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się że wzorek Ci się podoba powiem Ci że sama nie wiedziałam jaki wybrać bo albo wydawała się za prosty albo nudny ;p
    A Ty ostatniego wzorku chyba nie zrobiłaś tak? Bo zastanawiam sie czy nie przegapiłam ;p
    I gratuluje liczby obserwatorów i fanów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty gadasz? przegapiłam? niemożliwe, wiem że z jednym byłam opóźniona ale kurde zagadkę mi zadałaś.

      Co do wzorków to podziwiam ja to bym wszystkie na raz wybrała, zawsze mam problem co wymalować dlatego te projekty paznokciowe to dla mnie świetna alternatywa, tylko terminy gonią :D

      Usuń
    2. Ten Kasi mi chodzi z tamtego tygodnia - to może ja przegapiłam w takim razie? :D

      Projekty super sprawa na wakacjach moze sie na jakiś załapię bo w roku szkolnym to właśnie na tyle czasu nie ma :(

      Usuń
  13. Śliczny ten kolor jest! U mnie każdy kolor od Avon różni się właściwościami ;?

    OdpowiedzUsuń
  14. w sumie nie dałabym za niego 25zł, ale kolor ma naprawdę ładny. Idealny na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor ostatnio w takim kolorze kupiłam szminkę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny;) Ja mam podobny na pazurkach;)

    OdpowiedzUsuń