30 czerwca 2013

Kashmir - wędrowanie po sklepach cz.1


Witajcie Dziewczyny

Jak część z Was wie udałam się kilka dni temu w "delegację",
 otóż ta delegacja odbyła się nigdzie indziej jak do Wrocławia, 
ściślej na ul. M. Curie - Skłodowskiej 5/1B gdzie mieści się Drogeria Kashmir


Z zewnątrz wygląda bardzo niepozornie i być może nie zachęca do wejścia,
 ale jak najbardziej warto tam wstąpić. 
Drogeria Kashmir mieści się nieopodal Pasażu Grunwaldzkiego, więc myślę że każda z Was bez problemu tam trafi.

Taki widok ujrzymy w pierwszym momencie.


Dalej już tylko lepiej. Przywita nas przesympatyczna Pani ( a nawet dwie), 
które chętnie doradzą. Panie są przeszkolone i pełne profesjonalizmu.


Jeśli chcemy zapakują nam prezenty i to zupełnie bezpłatnie.


To co Kashmir ma w swojej ofercie przechodzi najśmielsze oczekiwania :)


Na pewno niejednej sroce rzucą się w oczy perfumy w pięknych kolorowych flakonikach.


Jeśli chodzi o zapachy to mi do gustu przypadł ten w podłużnej czerwonej butelce.


Ale nie każdemu może się spodobać, na szczęście wybór jest ogromny,


jest cała masa zamienników oryginalnych markowych perfum.


Np ten w czarnej podłużnej butelce bardzo przypomina Chanel no. 5.



Oczywiście to są perfumy damskie,


ale znajdą się i męskie





Zastanawiacie się pewnie ile mogą kosztować te cudeńka? 100 zł? a może 200 zł? Nie!!
Kosztują od 20,99 zł do 35,99 zł





Zestawy są w jeszcze lepszej ofercie bo już za 23,99 zł (wszystkie)
a w skład zestawu wchodzi Woda perfumowana + żel pod prysznic.


Są również kosmetyki do  pielęgnacji ciała.



Wszystko oczywiście szczelnie zamknięte, żeby komuś nie przyszło do głowy macać przed zakupem, 
ale powąchać już można :)





Dostępne marki to:
- Malwa 
- Absolute Organic
-Absolute Care
-Vin Sin
- Gloria
-Apart


Kolorówkę oczywiście też znajdziemy.


Tutaj firma Paris Memories z Dubaju.
Ceny plasują się od 6 zł do 12 zł


To moja ulubiona cześć Drogerii - Szafa z lakierami ( 5,99 zł)


Potrójne lakiery kosztują około 10 zł


Możemy też znaleźć firmę Black Onyx z Niemiec.


Ceny już nieco wyższe od 9 zł do 15 zł.


To by było na tyle.
Drogeria Kashmir jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00
a w soboty od 10:00-14:00.













38 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tej drogerii;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo jest nowa, funkcjonuje jakiś miesiąc

      Usuń
  2. ja wczoraj też wędrowałam takiej drogerii nie mamy ale popatrzeć miło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, jest tam bardzo przyjemnie :)

      Usuń
  3. Bardzo to wszystko ładnie wygląda w środku. Ostatnio szukam jakiejś mniejszej drogerii właśnie, bo w sieciówkach ciężko znaleźć niektóre firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj są firmy których nie znajdziesz nigdzie indziej :)

      Usuń
  4. o kurcze nigdy tam nie byłam, muszę zajrzeć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mieszkam we Wrocławiu ale o tej drogerii nie wiedziałam! Może dlatego, że rzadko bywam na Grunwaldzie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo możliwe, nie mniej jednak zapraszam :)

      Usuń
  6. Toś nas pokusiła, ale za daleko jak dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. wow raj dla kobiet;) moe znałam tego sklepu wcześniej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie, ale już znam i ciesze się bo na pewno będę tam częstym gościem :)

      Usuń
  8. jak dobrze, że o tym napisałaś :D mieszkam we Wrocławiu i nie wiedziałam o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest ten co o nim opowiadałaś?
    Baaardzo chętnie odwiedzę jak wróće do wro we wrześniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Plus flakoniki są piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do flakoników ja byłam nimi zachwycona :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. to prawda, nawet jest podróbka perfum jak z tytułu Twojego bloga - Miss Dior Cherie :)

      Usuń
  12. cudowności :) mieć tylko worek pieniędzy i na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniale tam jest :) gdyby w moim mieście był choć jeden taki sklep byłabym prze-szczęśliwa ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to bardzo wyjątkowe miejsce :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. wspominałam o tej Drogerii na spotkaniu :)

      Usuń
  15. Wow, jak w raju widzę ;) Super ceny i taki asortyment. Szkoda, że we Wrocławiu :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, ze w mojej okolicy nie ma tego sklepu...

    OdpowiedzUsuń