14 czerwca 2013

Ingrid Nail Polish nr 322 - Kolorowe lato na paznokciach

Dziś przychodzę do Was z moim nowym nabytkiem a mianowicie z miętą od Ingrid.



Z góry was przepraszam za jakość ale prawą rękę ciężko mi się fotografuje, coś nie mogłam złapać ostrości.

Tutaj w świetle dziennym.

Notka dzisiejsza podyktowana jest Akcją Maliny:
Kolor jest prześliczny i letni.



Cena też nie jest wygórowana bo to około 3 zł także całkiem sympatycznie.
Buteleczka jest spora 8 ml. Moim zdaniem bardzo przypomina kształtem Inglot . 


Jak już wspomniałam kolor jest prześliczny ale na tym ochy i achy się kończą.
Konsystencja lakieru jest bardzo wodnista dwie warstwy zdecydowanie nie pokrywają płytki, a czasem trzy to tez mało.





Paznokieć na palcu wskazującym pomalowany jest 3 razy, pozostałe 2 razy.

Także jeśli ktoś zastanawiał się nad kupnem - odradzam, no chyba że ze względu na kolor.


moja ocena 3/5 
ze względu na cenę i kolor.

A na koniec chciałam Wam się pochwalić moimi włosiszczami , które odświeżyłam wczoraj u fryzjera :)


16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ale tylko od spodu bo na czubku wyrwanie przez małego łobuza

      Usuń
  2. Długie i proste - takie o jakich marzę:)

    A co do Ingrid w ogóle większośc ich produktów jakoś mi się kojarzy z Inglotem, nawet nazwę mają podobną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne włoski masz :)
    A co do lakieru to nie miałam nigdy z tej firmy, ani nigdzie ich nie widziałam i chyba się nie zobaczymy jak jest takie krycie :) A czemu prawą rękę fotografowałaś? Ja chyba bym prawej nie dała rady sfotografować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo na lewej miałam wzorek, a tak mi się podobał że nie chciałam go zmywać :)

      Usuń
    2. Aha :) No to teraz wszystko rozumiem :D

      Usuń
  4. Piękny kolorek z niego ja też nie znam tej firmy ale u mnie to norma :) A fakt minus ma za to że 2warstwy to za mało :( ja się tylko do tych ograniczam dopuszczam jeszcze 3 max więcej nie warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już miałam kiedyś ich lakier (z innej serii) i byłam zadowolona , a tu takie rozczarowanie

      Usuń
  5. Moim zdaniem kolor ładniejszy od tego z Inglota i o ile tańszy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. PIĘKNE PAZURKI I WŁOSY :))

    BUZIAKI

    XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  7. z tego co widzę nie tylko wygląda, ale też zachowuje się jak inglot :p (nie lubię tych lakierów) pewnie jedna rozlewnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wykluczam takiej możliwości, za dużo podobieństw

      Usuń
  8. u mnie dziś zielonkawy kolorek

    OdpowiedzUsuń