10 czerwca 2013

Brokatowe zdobienie


Dziś pokazuję Wam moją wersję piaskowego lakieru.
Troszkę odbiega od oryginału :) ale po oczach daje niesamowicie.



Oczywiście sporą wadą tego mani jest to że brokat jest wszędzie, 
a i zmycie jego z paznokci wymaga dużej cierpliwości :)



Oczywiście są to brokaty fluorescencyjne więc świecą się w ultra fiolecie :)



I jak Wam się podoba taka wersja?


Zapraszam do polubienia mnie na FB
tylko tam możesz dowiedzieć się wcześniej niż inny co planuję w kolejnych postach :)




14 komentarzy:

  1. Oj kusisz mnie ty lakierem :>
    ostatnio rzadko maluję paznokcie bo się ciągle rozdwajają, ale chyba poszukam takiego piaskowego ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się rozdwajają , a mimo to maluję :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. tak błyszczenie jest fantastyczne :)

      Usuń
  3. Nie próbowałam jeszcze żadnych piaskowych, zastanawiam się czy ta ich chropowatośc nie powoduje, że się nimi zaczepia o różne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mi się wydaje że rajstopy by mogło zaciągnąć

      Usuń
  4. super efekt! naprawdę mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zarąbisty efekt z brokatem muszę spróbować i te lakiery chciałabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda nie sądziłam że tak świetnie to wyjdzie :)

      Usuń
  6. odważne połączenie i mega efekt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam słowa odwaga w dziedzinie paznokci, mnie nic nie zaskoczy :D

      Usuń
  7. świetne mani:) i te kolorki ah jak kolorowo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń