27 maja 2013

Wszyscy mają , mam i ja - czyli zakupy w Rossmannie

Witajcie


Dziś przychodzę z zaległymi zakupami z Rossmanna :)
Szału nie ma ale coś tam się kupiło.


No więc w moje łapki wpadło:
- chusteczki Alterra za 1,99 zł
- Szampon do włosów Isana za 3,99 zł
- szamponetka Delia za 3,99 zł
- tonic Ziaja za 3,39 zł
- krem do twarzy Ziaja za 5,19 zł
A teraz lakiery:
- Lovely Classic nr 365 - 3,39 zł
- Lovely Classic nr 25 - 3,39 zł
- Miss sporty nr 150 - 3,89 zł
- Miss sporty nr 010 - 3,89 zł

I to by było na tyle, czyje niedosyt lakierowy :(
Za wszystko zapłaciłam około 30 zł .

27 komentarzy:

  1. też wzięłam chusteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobry patent w podróży, nie trzeba brać mleczek toników wacików :)Wiem bo byłam w ten weekend na wyjeździe i świetnie się spisały :)

      Usuń
    2. wielofunkcyjny produkt:) ja czasem jeszcze czyściłam nimi buty:P

      Usuń
  2. Fajne zakupy;)
    Ja w końcu dzisiaj byłam, ale na bardzo,a le to bardzo skromnych zakupach;) Ostatnio dużo pokupowałam przez internet, więc muszę oszczędzać;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja w rossmanie nie byłam ale mówiłam siostrze więc może pójdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dziś znów musiałam się wybrać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i co tam nakupowałaś ? :)

      Usuń
    2. odżywkę, żel do mycia twarzy, dezodorant, pomadkę wibo i apocalips. Koniec z zakupami dla mnie! ;)

      Usuń
  5. Pewnie jako jedna z nielicznych nie byłam na zakupach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że się znajdzie jeszcze kilka osób :)

      Usuń
  6. fajnie wyprobowac tanie produkty na takiej promocji:) ja na zapleczu zawsze mam ten tonik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja korzystam z różnych toników :)

      Usuń
    2. u mnie tonik to podstawa. bardzo je lubię ;)

      Usuń
  7. Ale mnie korci, żeby odwiedzić Rossmana, skoro takie świetne promocje są ;)

    Zapraszam do mnie,dopiero zaczynam: magdaijejkosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mam ten lakier Miss Sporty czerwony :) Lubie te lakiery,utrzymuja sie dosc dlugo :)
    Buziaki <3

    http://pocket-full-of-sunshine84.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tam gadasz mi odprysł jeszcze tego samego dnia, wyglądałam jak debil :( jakbym wiedziała to bym wzięła ze sobą zmywacz

      Usuń
  9. cos czuje,ze odwiedze ejszcze rossmanna :D

    u mnie nowy makijaż, zapraszam! http://pear-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakupy :)
    Muszę jechać do Krk na zakupy !!
    Bo widzę że warto:)

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę że rossmann uzależnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez wpadłam w tą zakupowa pułapkę rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. żałuję, że lakierów sobie nie kupiłam wtedy, no ale było tyyyle ludzi w Rossmannie że chciałam stamtąd jak najszybciej wyjść :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj jest czego żałować, ceny prawie jak za darmo

      Usuń
  14. Też kupiłam ten chusteczki z Alterry i zrobiłam zapas maseczek:)

    OdpowiedzUsuń