1 maja 2013

Spotkanie blogerek we Wrocławiu

Dziewczyny mam informację dla Was . Organizujemy z Asią z bloga kroliczek-doswiadczalny.blogspot.com spotkanie we Wrocławiu, a przynajmniej mamy taki plan. I tu do Was pytanie czy były by chętne.

Oczywiście data i miejsce jest nie ustalone, na razie chcemy zebrać listę dziewczyn.
Zgłoszenia przyjmuję pod postem w komentarzach i na modnania@o2.pl

To co kto się pisze? 

Małe sprostowanie:
Chciałam Was zapewnić, że nie jest to odwet dla dziewczyn z macierzystego spotkania blogerek. Po prostu wyraziłyśmy chęć zorganizowania drugiego spotkania z racji tego że jest wiele chętnych i blogosfera jest duża. Nikt nie chce nikogo urazić, a już tym bardziej z nikim się kłócić.
Pozdrawiam Was serdecznie :)

10 komentarzy:

  1. Ja moge życzyć wam wysokie frekwencji :) Czekam na relacje ze spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja się chętnie zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda ze we wroclawiu, bo dla mnie za daleko :( inaczej chetnie bym wpadla :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej...pochodzę z okolic Wrocławia,z ogromna checia bym pisala sie na takie spotkanie,ale mieszkam juz na stale w UK,a do PL lece jesienia...pozostanie mi tylko obejrzec fotki po spotkaniu,i przeczytac relacje :-):-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie niestety za daleko ale mam nadzieje że uda Wam się zrobić spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie dziewczyny że się zainteresowałyście spotkaniem, tylko ubolewam że tak mało was się zgłosiło , no i żałuje że nie poznam Zaczarowanej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jak miło że o mnie pomyślałaś ;* strasznie się ucieszyłam kochana ;) Może kiedyś nam się uda może kiedyś będziesz w moich okolicach albo ja w Twoich :*

      Usuń
  7. już wysłałam maila że się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem chętna,byłam na pierwszym ponad rok temu,od tego czasu,albo terminy mi nie pasują,albo....

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł! Jestem chętna:)

    OdpowiedzUsuń