1 maja 2013

Róż na pazurkach

Cześć Dziewczyny!

Jak widzicie ostatnio opętało mnie lakierowe szaleństwo. 
Dziś prezentuję wam lakier , a właściwie dwa lakiery z hurtowni allepaznokcie.pl na prośbę Siouxie, Kochana mam nadzieję że powiesz mi czy się podoba :)

W sztucznym świetle wygląda tak :


Lakier ma pojemność 10 ml i kosztuje jedyne 2,49 zł
oczywiście za tą cenę nie spodziewajmy się nie wiadomo czego, lakier niezbyt długo trzyma się na pazurkach ale dla osób które często zmieniają kolor lub nie chcą wydać za dużo pieniędzy będzie idealny.




Lakier bardzo szybko gęstnieje i co wg mnie jest wadą jest matowy, więc trzeba użyć top cota lub bezbarwnego lakieru żeby coś się błyszczało, no chyba ze ktoś lubi mat.


a tak w świetle dziennym : 



Powiem Wam że wybranie go z całej masy kolorów, było nie lada wyczynem, a gdzie już powielić ten wybór. 
Dlaczego tak uważam ? Ja go kupiłam jako nr 62

Tak prezentuje się ten lakier wg. producenta:

Natomiast teraz wybrałam nr R62

Tu już producent jest bliżej "prawdy" :

No bo jak im się przyjrzeć z bliska to w zasadzie niczym się nie różnią, nawet o ton, więc nie wiem o co chodzi, ale oceńcie same 


No to by było na tyle. Pozdrawiam was serdecznie :)






20 komentarzy:

  1. różnica jest znikoma rzeczywiście ale całkiem ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki :) kolorek fantastyczny ale niezłe jaja z tymi numerami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, nie wiem jak oni "montowali" te kolory

      Usuń
  3. nie widzę różnicy:) takiego koloru właśnie brakuje u mnie na półeczce z lakierami:)ładny!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wiem czy sobie będziesz mogła pozwolić na niego , bo jest strasznie drogi :D

      Usuń
  4. Jakie Ty masz ładne paznokcie :)
    Szkoda, że matowego nie pokazałaś bo teraz będę ciekawa hehe.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się matowy nie podoba, dlatego nie pokazałam

      Usuń
  5. świetne paznokietki! kolorek też bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny,ja lubię tanie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne kolory, choć bardzo podobne! :))
    A pazurki jakie już masz długie :)

    Wiesz co, teraz jestem spłukana przed weselem ale jak będę miała trochę gotówki to się zgłoszę :)
    Ale jak miałabym oglądnąć ich ciuszki i ceny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu masz link https://www.facebook.com/pages/Sklep-odzie%C5%BCowy-Szafa/126189400843954?fref=ts

      a ceny zwykle nie przekraczają 100 zł sukienki są nawet za 40-50 zł a bluzki jak trafisz to i za 15 zł znajdziesz :) chociaż są droższe też

      Usuń
  9. Tanioszka, a kolor bardzo ładny. Lubię takie róże:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny róż !!! wymarzony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Róż idealny, moim zdaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomimo że nie lubię u siebie różowego lakieru to ostatnio się do niego przekonuję a ten kolor bardzo fajny do opalonych rąk na lato idealny

    OdpowiedzUsuń