9 maja 2013

Relacja fotograficzna z przedłużonego weekendu

Dziś będzie szybko i konkretnie, zaprezentuję wam kilka zdjęć wykonanych telefonem.



W tym roku działka moich rodziców wyjątkowo obrodziła w stokrotki.


Które mój siostrzeniec najpierw w sporej ilości pozrywał


a potem podeptał , z wielkim uśmiechem na buzi :)


I jeszcze więcej kwiatków .



Wiśnie też już kwitną .


Ale żeby nie było za różowo , pogoda nie wszędzie była taka ładna


To widok z okna w Jeleniej Górze.






Chciałam wam uwiecznić i pokazać efekty parowania gór, może to zdjęcie tego tak aż nie odwzorowuje ale uwierzcie mi że wygląda to niesamowicie.



Moje autko, które ostatnio robi tyle kilometrów że aż sama jestem w szoku że daje rade.


I na koniec butki, nie ma co nieźle się wybrałam , jasne buty na deszcz , nie wiem jak to się stało że są całe i zdrowe :D

To by było na tyle, na szczęście dziś za oknem piękne słońce, ja zaraz dzwonie do mojej Kasi i trzeba gdzieś  się przespacerować :)

4 komentarze:

  1. uwielbiam stokrotki! pamiętam jak się plotło wianki i nosiło na głowie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie zdjęciowe posty :)

    OdpowiedzUsuń