13 maja 2013

Recenzja tuszu do rzęs bell HYPOAllergenic z Bell


Cześć Dziewczyny

Dziś przychodzę do was z recenzją Hypoalergicznego tuszu do rzęs marki Bell.
Opakowanie jest zgrabne , więc fajnie trzyma się w dłoni .

Produkt jest świetny jak dla takiego alergika jak ja.
 Dodatkowo jestem tez okularnicą, więc moje oczy są często przemęczone i przez to wieczorem siedząc przed komputerem rozmazuje sobie cały tusz jaki mam na rzęsach.
 Po użyciu tego tuszu tak nie jest  , chodzę z nim cały dzień i mi nie przeszkadza, po prostu jakby go nie było jest lekki pomimo swoich dwóch warstw. 


Nie skleja rzęs a to dla mnie bardzo ważne , ponieważ uważam że mam ich mało.  

Szczoteczka również jest odpowiednia, bo łatwo się nią manewruje i rozprowadza tusz po rzęsach.
Moja ocena to 5/5 
Polecam !

Od producenta:

Skład:

Opakowanie:


Produkt dostałam dzięki portalowi :

Całość zapakowana w elegancka firmową torebeczkę.


Był oczywiście również dołączony list.

Dziękuję portalowi za możliwość testowania tego produktu.


6 komentarzy:

  1. nie miałam go ale być może się skuszę :)
    a kochana w jaki sposób zgłosiłaś się do testów? - odpowiedz u mnie proszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego tuszu, z resztą słaby dostęp do firmy Bell

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny efekt daje na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądem przypomina mi trochę Lancome Hypnose ;)

    OdpowiedzUsuń