23 maja 2013

Przesyłka od WIBO




Dziś się chwalę. A czym? Przesyłką od WIBO :)
Chciałam Was poinformować że udało mi się uzyskać wyróżnienie w konkursie Wibo.


Przesłałam właśnie tą pracę i myślę że to dzięki niej udało mi się zająć chociaż takie miejsce :)


Nie mam żalu że nie wyżej ponieważ inne dziewczyny zdecydowanie bardziej się postarały ode mnie, czego nie da się ukryć. 


A teraz wygrana w której skład wchodzi 6 lakierów.
Numery to: 199, 22, 183, 287, 74 i fluo top coat 


Nie są to kolory które sama bym sobie wybrała , ale kilka mi się szczególnie spodobało :)
Definitywne znaczenie będzie miał wygląd na pazurkach, jeśli i tam się nie spiszą przyjdzie mi je komuś podarować :)

19 komentarzy:

  1. NO ŚLICZNE PAZURKI :))

    GRATULACJE!!!! :))

    BUZIAKI Z 3CITY :)

    xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje kochana, należało Ci sie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki miło mi że tak uważasz :)

      Usuń
  3. super. gratulacje. Należało się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nagroda zdecydowanie zasłużona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje :)
    wzorek na paznokciach naprawde sliczny
    milego dnia x x x

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba wysyłali to samo do wszystkich :) a myślałam, że każda dostanie co innego. 74 jest straszny, ale w 287 się zakochałam i właśnie u mnie wystąpił na blogu :) a Twoje zdobienie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja myślę że to dobrze ze do wszystkich wysłali to samo :) bo nikt nie ma żalu że ta ma lepsze a ta gorsze :)

      287 też mi się najbardziej podoba dlatego poszedł na pierwszy ogień :)

      Usuń
  7. Gratuluję;) Fajne te kolorki. Nie wiem sama czy wszystkie by mi odpowidałay, ale parę rodzynków tam masz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby ;)

      Usuń
  8. Gratuluje :) a pazurki wyszły ci pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje :) śliczny ten 287 :)

    OdpowiedzUsuń