18 maja 2013

Przegląd SZAFY cz.2


Dziś przychodzę do Was z kilkoma ciekawymi propozycjami , jakie prezentuje nam sklep "Szafa"


Na początek najpiękniejsze chyba zestawienie , podoba mi się tutaj zarówno bluzka jak i spodnie.


Tutaj natomiast moją uwagę przyciągnęły pasiaste spodnie , bluzka też niczego sobie , a i do miętowych spodni obok nie mam zastrzeżeń :)


Teraz sukienki. Którą wybieracie?


I kolejne spojrzenie na pasiaste spodnie z innej perspektywy, a obok świetne zwiewne zestawienie.


Nie wiem dlaczego ale wyjątkowo podobają mi się wzorzyste spodnie, tym bardziej dziwię się że nie mam jeszcze takich w swojej szafie :)


I na koniec biała sukienka idealna np na niedziele .

Po więcej wrażeń zapraszam Was TUTAJ


4 komentarze:

  1. Podoba mi się sukienka i biała torebka,może ja jestem dziwna,ale pufy też ,hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka z ostatniego zdjęcia jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. W życiu nie założę wzorzystych spodni, a kysz! :) Za to sukienka na niedziele mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń