29 maja 2013

Projekt Trendy 2013 - Tydzień 6 - NEOPASTELE


Witajcie :)

To już przedostatni z tygodni a tym samym wzorków w tym projekcie.
Nie powiem spore wyzwanie jak dla mnie , naprawdę nie wiedziałam co wymalować tym razem na pazurkach więc poleciałam klasyką - kropeczki .


W tym tygodniu mamy neopastele w wyszukiwarce wpisałam tą frazę i znalazłam 
ten obraz który nie powiem , pomógł mi w interpretacji :)



a lakiery których użyłam to:
- i do kropeczek biały Lovely Classic nail polish nr 25










I to by było na tyle :)
Mam nadzieję że się podoba .

Zapraszam do polubienia :)

21 komentarzy:

  1. Fajny efekt, na początku skojarzyły mi się bardzo z latem :) eh ta pogoda, słońce wróć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież wróciło, dziś już jest słonko i ciepło :)

      Usuń
  2. Super kolory i oczywiście kropeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniutkie:) do robienia kropek pewnie używałaś osobnego, cienkiego pędzelka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie , grubym malowałam co nie było łatwe bo mam nowy rzadki biały lakier

      Usuń
  4. ślicznie to wygląda :) bardzo lubię kropeczki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) a w połączeniu z kolorem wyglądają obłędnie :)

      Usuń
  5. o jak milutko :) podoba mi się prosto i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bomba pastele;) Śliczne kropeczki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. są urocze :)
    I kochana dziękuje Ci bardzo za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaa kropeczki kropeczki - moja lakierowa miłość :) ślicznie kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń