30 maja 2013

Paznokciowy Team - wzorek nr 15


Kolejny wzorek z projektu - Paznokciowy Team
to już 15.


Zastanawiałam się ostatnio ile jeszcze będzie trwać ten projekt bo chyba nie ma daty końcowej :)


Zdjęcie powyżej przedstawia paznokcie na podstawie których mamy malować swoje wzorki i wymyśliła go dla nas Kasia.

Wybacz Kasiu ale ten wzorek zdecydowanie Ci się nie udał ;/ no nie podoba mi się i już, 
ale ze jestem konsekwentna to namalowałam i ten.


Oto moja interpretacja, kombinowałam co by tu dodać od siebie ale postanowiłam jedynie coś zabrać czyli oczy i teraz zamiast "mumii" bardziej przypomina piłkę do siatki :)




I jak wam się podoba?

Zapraszam do polubienia :)

19 komentarzy:

  1. Fajny wzorek:) Zdolna jesteś:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) milo przeczytać takie rzeczy :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny wzorek..
    Ale jakoś bardziej podoba mi się ten z małego
    łososiowego pazurka..
    A możesz się pochwalić jak go wykonać?? :))
    Pozdrowionka z 3city
    XO XO XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych łososiowych ja nie wykonałam , to nasz baner do projektu :)

      Usuń
  3. Kochana nie ma daty końcowej naszego projektu a raczej zabawy bo projekt to raczej nie jest :P Mam nadzieje że Ci się nie znudził, jak Kasia będzie mieć więcej czasu i wróci na dobre to pomyślimy nad jego urozmaiceniem :)
    Mi też wzorek się średnio podoba, ale tez się za niego chyba dziś zabiorę, bo na babeczki mam za krótkie paznokcie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie , wcale mi się nie znudził tylko po prostu jestem ciekawa :)

      Usuń
  4. Świetny wzorek, ten niebieski jest BOSKI! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój wzorek jest o wiele ładniejszy;) Ślicznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że doceniasz moje starania :)

      Usuń
  6. a mi sie mumia podoba :D i Twoja piłka do siatki też :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dokładnie masz racje bo sam cień i lakier koszule więcej i nie mamy pewności czy wyjdzie i jaki wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń