18 maja 2013

Papryczkowy lakier Lovely Gloss nr 401




Dziś przychodzę do Was z recenzją kolejnego lakieru Lovely Gloss ,
 a mianowicie kolor nr 401.


Bardzo wyraźnie widać w nim iskrzące drobinki które strasznie mi się podobają :)


Dzięki tym drobinkom własnie lakier z "paprykowego" koloru robi się jakby różowy, no fantastyczny jest po prostu :) 


Jak dotąd to chyba najładniejszy kolor jaki wpadł w moje łapska :D


Oczywiście wystarczą dwie warstwy by uzyskać efekt jak na zdjęciu , ponieważ lakier jest dość gęsty , co sprawia też że malowanie nim jest czysta przyjemnością .


Cena to około 6 zł 



Pojemność 8 ml
Dostępne oczywiście w drogeriach Rossmann (a przynajmniej ja go tam kupiłam )


Moja  ocena to zdecydowanie mocne 
5/5


Na koniec chciałam was jeszcze odprowadzić do bloga gdzie dziewczyna zrobiła recenzję 401 ,
ale "Lovely Crystal Strenght" <<KLIK>>
Mam nieodparte wrażenie ze to ten sam lakier tylko w innej buteleczce :) ale porównajcie same.

A jak wam się podoba ten kolor?

14 komentarzy:

  1. piękny jest kolor i oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście te lakiery są bardzo do siebie podobne.
    podoba mi się ta niebieskawa poświata!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest, strasznie podoba mi się ten lekki opalizujący połysk!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny kolorek :) Niekiedy naprawdę żaluję że do Rossmana mam tak daleko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym bardzo żałowała, ale chociaż kaskę zaoszczędzisz

      Usuń
  5. chciałabym mieć długie paznokcie żeby takie osiągnąć musiałbym chyba nic nie robić
    fajny kolorek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja wszystko robię nimi zmywam (bez rękawiczek) , sprzątam , gotuję itd. i nic się nie dzieje tylko się rozdwajają

      Usuń
  6. nie przepadam za takimi wykończeniami lakieru...

    OdpowiedzUsuń
  7. same zalety, super się prezentuje :) z tego co mi wiadomo to część kolorów z nowej serii powtarza się z poprzedniej, tylko chyba zmienili trochę formułę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor podoba mi się bardzo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawy odcień :D podoba mi się !!

    OdpowiedzUsuń