31 maja 2013

Lovely CLASSIC nr 25 - KOLOROWE LATO na paznokciach


Dziś recenzja wraz z kontynuacją Malinowej akcji.


Biel to uniwersalny kolor, nadaje się zarówno na lato , jak i na każdą inną porę roku.
Chociaż dobrze wiecie że ja to nawet żywe kolory używam jesienią czy zimą a stonowane latem ot taki dziwak ze mnie ;)


Lakier jak widać to klasyczny biały kolor, moim zdaniem (nie wiedzieć czemu) jest rzadszy od innych z serii Classic, co nieco utrudnia aplikację, ponieważ trzeba uważać by nie zalać skórek. 


Z tego powodu problem był również z kryciem bo nawet po nałożeniu drugiej warstwy gdzie nie gdzie widać było prześwity, więc trzeba było się naprawdę postarać by efekt był lepszy , krótko mówiąc trzeba było więcej tego lakieru nałożyć.


Jeśli chodzi o schnięcie to też najkrócej to nie trwa, nawet z pierwszą warstwa trzeba troszkę poczekać, zanim zdecydujemy się nałożyć drugą.


Ja kupiłam ten lakier głównie po to by służył jako podkład pod wzorki , więc na to się nada, ale żeby był sam to nie za bardzo.


Jeśli chodzi o cenę to też drogi nie był , bo kupiłam go w Rossmanowej promocji -40% co spowodowało ze kosztował niecałe 4 zł (zwykle kosztuje około 6 zł)


Pędzelek w tym lakierze też szału nie robi, jest zwykły i prosto zakończony co może utrudniać aplikację.


Koniec końców, mogłoby się wydawać że ma same wady ale o dziwo skusiłabym się na niego po raz drugi, nawet za standardową cenę :)

Moja ocena to 4/5


Zapraszam do polubienia :)

29 komentarzy:

  1. Podoba mi się, bo to nie jest taka korektorowa biel, tylko troszkę transparentna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny efekt

    do takiego lakieru trzeb mieć idealne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię biały kolorek jest najbardziej poręczny i przydatny do wszystkiego ot co uniwersalny hehe :)
    Ja już też dałam notkę o nast. kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio szukałam lakieru białego dobrze kryjącego, niestety znowu się nie udało.. Kupiłam biały lakier z Maybelline Colorama nr 51, również szału nie robi.. żeby zakrył trzeba więcej niż 2 warstwy.. czego nienawidzę. dlatego jest kolejnym niewypałem z białych lakierów ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam do Maybeline nawet nie podchodzę , bo jak dla mnie wszystko jest nieudane, nie tylko lakiery ale cała kolorówka, kiedyś to była dobra marka, a teraz badziewie za dużą kase.

      Usuń
  5. Kupiłam ten lakier podczas ostatniej promocji

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! Masz śliczne pazurki...

    OdpowiedzUsuń
  7. szukam właśnie białego dobrze kryjącego lakieru, kupiłam z wibo do frencha i zobaczymy jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo wakacyjny kolorek!
    podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i zawsze idealnie pasuje taki kolorek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny kolor bardzo mi się podoba :)
    zapraszam do mnie :outsitekatte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ania a Ty jesteś z moich stron?

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda na paznokciach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie lubie bieli w czystej postaci ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. o dziwo jeszcze nigdy nie miałam białego lakieru do paznokci :) pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biały to podstawa , chociażby do frencha

      Usuń