22 maja 2013

Lakierowe jabłuszko od Lovely Gloss nr 318


Dziś przychodzę do Was z recenzją ostatnio z moich trójki zakupionych lakierów Lovely Gloss.


Jest to nr  318


W zasadzie to już dawno się na niego czaiłam, ale jakoś tak nie było mi po drodze , aż do teraz.


W sumie to się trochę zawiodłam nad tym kolorem , bo sądziłam że będzie bardziej pasował do koloru mojej skóry.


Ogólnie do lakieru nie mam zastrzeżeń jest bardzo dobry jakościowo i na pewno przyda się jeszcze do jakiś zdobień :)


Jest to kolor bardzo wiosenny, mi kojarzy się z zielonym jabłuszkiem.

www.opole.pl




A wam jak się podoba ten kolorek?












20 komentarzy:

  1. całkiem ładny :) ale gdyby miał idealnie taki kolor jak to jabłuszko to wtedy byłby idealny :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak faktycznie brakuje mu tego nasycenia :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolor :)
    Miłego dnia!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie kolory! jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie się preentuje, ale ja nie przepadam za zielenią na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzecz gustu :) Ty nie lubisz zielonego inni nie lubią niebieskiego ;)

      Usuń
  5. Fajny kolorek:) Na Twoich pięknych paznokciach wygląda jeszcze lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement :) to miłe :)

      Usuń
  6. Świetny :D Ja poluję na fuksję i neonowy róż :D I piaski od Lovely! :D Jutro robię napad na Rossmann :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napad? :D fajnie to nazwałaś. Ja już mam taki kolor ni to fuksja ni to neonowy róż (była recenzja) A co do piasków jestem sceptycznie nastawiona, chociaż wczoraj dostałam od Wibo brokatowe lakiery , to prawie jak piaski są ;/

      Usuń
  7. ŚLICZNY JABŁUSZKOWY KOLOREK :))

    I ŁADNE PAZNOKIETKI :)))

    OBSERWUJEMY I POZDRAWIAMY Z 3CITY :))

    xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny jest ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no jak jabłuszko dosłownie :) ja żadnej zieleni nie mam i muszę właśnie jakąś zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupuje i oddaje :D ciągle nie ta zieleń ale ten chyba zostawie

      Usuń
  10. jak dla mnie - zieleń idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardziej mi się podoba w buteleczce aczkolwiek i tak jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak już wspomniałam z moją skórą nie współgra najlepiej ;)

      Usuń
  12. poprzednie dwa podobały mi się bardziej, szczególnie niebieski :)

    OdpowiedzUsuń