28 maja 2013

Lakier Wibo nr 74


Dziś kolejna recenzja lakieru do paznokci Wibo, a tym samym początek Akcji Maliny.

Tym razem kolor nr 74.


No i cóż ja mogę o nim powiedzieć?
Kolor mnie nie zachwycił, nie da się ukryć że na zdjęciach wygląda o wiele korzystniej. 


Widoczne są w nim mieniące się drobinki ale w świetle dziennym już się tak nie mienią.


Lakier bardzo długo schnie, a przynajmniej ten kolor .


Koniec końców uważam że to kolor na jesień, albo dla dojrzałej kobiety.

Na koniec chciałam Was jeszcze zaprosić na mojego Funpage.
Już w sumie był wcześniej ale musiałam go usunąć z przyczyn technicznych, mam nadzieję że nikt nie będzie mi miał tego za złe. Utworzyłam również wysuwający się widget żeby każdemu było łatwiej trafić :)

Zapraszam do polubienia :)

24 komentarze:

  1. Kolor bardzo nie w moim typie :) A jak lakier schnie długo to go już totalnie skreślam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię i ja :)
    a lakier przerażał mnie w buteleczce i na paznokciach też do mnie nie przemawia, pewnie skończy się tak że oddam go mamie albo babci - bo jak zauważyłaś, pasuje raczej do dojrzałej kobiety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u mnie też skończy tak chyba swój los że go komuś oddam, bo raczej wątpię żebym nim się jeszcze malowała

      Usuń
  3. kolor piękny, ale rzeczywiście, bardziej na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety kolor nie na moje pazurki, jakoś nie przypadł mi do gustu :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie kolor nie bardzo - dobrze powiedziałaś dla dojrzałej kobiety będzie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się bardziej jasne kolory podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no zgodzę się z Toba że to jest lakier bardziej dla kobiet poważnych od razu mi się skojarzyła moja ciotka która lubi ciemne kolory ja wolę zdecydowanie jaśniejsze i kolorowe ale paznokcie masz mega na plus bardzo mi się podobają więc i ten kolorek źle nie wyszedł poza tym skoro tak długo schnie to faktycznie mnie by to też denerwowało :) ciekawe czym to idzie że jedne z tej serii lakiery są dobre a ten taki felerny. A na sam koniec dodam że polubiłam od razu jak mi się strona otworzyła i zapraszam też do polubienia mojego Fb pazurkowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za skomplementowanie pazurków :)

      Też się zastanawiam z czego to wynika że ten dłużej schnie

      Usuń
  8. Nie miałam jeszcze lakieru Wibo, który wysychałby szybko :( Kolor zdecydowanie nie mój. Paznokcie masz piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładniutki :) takiego nie mam w swojej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się podoba, lubię lakiery z drobinkami :)
    Ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję , ostatnio je skracałam bo mi się po rozdwajały i myślałam że są brzydkie, ale widzę wyprowadziłyście mnie z błędu :)

      Usuń
  11. No to ja chyba nie będę go nawet otwierać bo to zupełnie nie mój kolor :)
    A i nie wiem czemu ale mi się ten gadżet fejsbukowy nie wysuwa.. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie raz on działa a raz nie, nie wiem czemu tak jest, ale z drugiej strony, pod "o mnie" jest przycisk "lubię to"

      Usuń
  12. Nie mój kolor, ale można popatrzeć;)
    ładnie się prezentuje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda ładnie jak się patrzy gorzej go nosić

      Usuń
  13. Bardzo ładny , mam podobny od safarii moze też weźmie udział w tej akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez go dostalam od Wibo i dlugo sie zbieralam zeby wyprobowac :P niestety Twoja recenzja potwierdzila moje niskie oczekiwania co do lakieru :(

    OdpowiedzUsuń