17 maja 2013

Lakier Lovely _ GLOSS LIKE GEL nr 427




Dziś prezentuję wam lakier Lovely GLOSS nr 427


Kolor lakieru jest przepiękny idealny niebieski, jak niebo w piękny słoneczny dzień.


Wykończenie lakieru jest błyszczące bez świecących drobinek.


Łatwo się go rozprowadza, nie pozostawia smug i kryją już dwie warstwy, ale po jednej też jest dość fajny efekt myślę że to wynik tego iż lakier jest dość gęsty.


Lakier schnie dość długo, ale znośnie, ja osobiście używałam przyspieszacza wysychania by usprawnić ten proces.


Pędzelek jest szeroki co ułatwia precyzyjne nakładanie lakieru. 


Z trwałością bywa różnie jeśli nie będziemy zbyt wiele obciążać lakieru np zmywając naczynia , może wytrzymać nawet 4 dni. 


Cena myślę tez jest przystępna jak na lakier tej jakości bo to koszt niecałych 6 zł.
Jego pojemność to 8 ml.

Osobiście jestem z niego zadowolona, ale ocena końcowa to 
4/5
ponieważ nie jest to mój lakier marzeń.














23 komentarze:

  1. Chyba się po niego wybiorę, bo widzę, że kolorek świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor jest piękny, ale nie dla mnie, bo nie za dobrze czuję się w niebieskościach na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczny kolor! jeszcze takiego mi brakuje w kolekcji;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi jeszcze dużo brakuje do kolekcji :)

      Usuń
  4. Zakochałam się w jego kolorze, jest przecudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny ;) W ogóle przed wejściem tej kolekcji podobało mi się wiele kolorów a na żywo to już jakoś mnie tak nie powaliły ;) także nadal czekam na piaski i te perełki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie, bo to długo schnie i jest niepraktyczne

      Usuń
  6. piękny kolorek i duży + za krycie lubię jak już po jednej warstwie jest ładne krycie, ewentualnie po dwóch, ale za to - za schnięcie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! W ogole wyglada lepiej niz w buteleczce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolorek i jaki połysk :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś nie mogę się przekonać do niebieskich paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  10. ah jak dla mnie kolor niemal idealny! uwielbiam niebieskie odcienie więc pewnie dlatego tak bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju, cudowny błękit! Idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecież ten niebieski jest przecuuudowny!!! ;oo

    OdpowiedzUsuń